Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

osCommerce + regnskab program?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
 

står overfor at ville åbne en webshop, og for at gøre det nemmest for mig selv vil jeg gerne have let ved at få osCommerce (mit valg i shop) og et regnskabs program til at arbejde sammen for at have så lidt arbejde som muligt på den front.

 

men hvilket skal man vælge?

 

har fået anbefalet C5 af en der har brugt det i mange år, men kan ikke finde noget om hvordan man får C5 og osCommerce til at spille sammen.

 

har set meget godt om summasummarum, men igen, har ikke fundet noget til osCommerce.

 

Hvad kan I anbefale mig? vil helst ungå månedlige gebyrer

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har udviklet et lille mellemprogram (e-Summa) til integration mellem en osCommerce-shop og SummaSummarum. Vi er for øjeblikket i gang med at opdatere programmet med flere faciliteter. Send mig evt. en PM eller en mail på kma(a)moskjaer.dk, for at høre nærmere.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nu ved jeg ikke om du allerede har valgt en webshopløsning.(oscommerce)

Vores version af osCommerce er lige blevet opdateret, og kan således håndtere kunder,ordrer,samt varer til SummaSummarum, som jo også fra idag er kommet i version 3, med et vælg af forbedringer.

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du kan få det til at spille imellem E-Summa og SummaSummarum, syntes jeg klart det er værd at prøve !.

Bruger selv SummaSummarum (dog ikke i en webshop), og det er virkelig noget af det mest simple at finde rundt i.


Fortsat god tirsdag, og held og lykke med at finde dig det rigtige :).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)