Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med tilbud på at lave hjemmeside (r) !!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Jeg skal have lavet tre hjemmesider (og flashbannere dertil) hvor  der skal i den ene skal indgå chat, webcamchat og debatforum, derudover skal jeg kunne sætte AdWords reklamer ind/HTML. Ved godt jeg bør lave en detaljeret beskrivelse for en præcis pris, men kom ud af busken og kontakt mig hvis i har arbejdet med dette før (gerne med referencer) og hvad jeres priser er, tak.

 

Kontakt mig her på amino eller skriv mail til:

 

matematiklinks@hotmail.com

 

Venlig hilsen

 

Klaus

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Sundhedsrådgivveren Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Som du rigtigt nok selv er opmærksom på, så er det umuligt at give en pris på ovenstående. Det er det samme, som hvis du kontaktede en murer og krævede en pris på et hus: Det bare skal have nogle vægge, et par døre, nogle vinduer og lidt andet. Prisen fra muren vil altså være alt fra 500.000-20.000.000kr - det samme vil det være fra de leverandører du får kontakt til Smile

Har du overvejet at oprette en opgave på Amino Freelancer?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes you will get so many more offers from amino freelancer

(our standard websites are 2000kr and go up to 8000dkk)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sundhedsrådgiveren:

Hej Klaus

Som du rigtigt nok selv er opmærksom på, så er det umuligt at give en pris på ovenstående. Det er det samme, som hvis du kontaktede en murer og krævede en pris på et hus: Det bare skal have nogle vægge, et par døre, nogle vinduer og lidt andet. Prisen fra muren vil altså være alt fra 500.000-20.000.000kr - det samme vil det være fra de leverandører du får kontakt til Smile

Har du overvejet at oprette en opgave på Amino Freelancer?

Jeg er helt enig :) Men nu har du ihvertfald fået en mail, så er du velkommen til at fortælle mere :) Så skal vi nok hjælpe dig på rette vej ;)

Dbh Jannik

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Klaus!

Jeg kender et firma der har lavet nogen super referencer, som også har kanon gode priser! :-)

Prøv kontakt firmaet: Wimbo.dk - er sikker på de også kan få syet noget godt sammen til dig!

Dbh - Mathias..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)