Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sagsøgt for æreskrænkelse af en her på amino, kan nogle hjælpe videre?

Side 2 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må da være en gal mands værk, og du må da blive skør i hovedet af at have sådan en sag hængende over hovedet :-)

 

P.s.: Du må gerne bruge dette indlæg :-) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

Aminoer

som nogle af jer ved så er jeg blevet personligt stævnet for æsreskrænkelse her på amino.

Det er ikke nok at jeg har snart betalt dyre domme til advokater for at forsvare, men vedkommende stopper ikke, vedkommende vil føre retsag, mod mig da mit sprog er grov, selv om jeg har utrygsfrihed her i dk!

Retten mener at hver måned indtil 2012 juni skal jeg finde nogle på aminoer som bevis at grov tone og sprog bliver brugt her på amino.

Jeg kan ikke følge med i alle debatter, men hvis i bemærker at i nogle debatter bruger man grov tone eller sprog må i gerne sende mig en personlig pm med dette.

Jeg er særlig interesseret i ord som skør, gal, osv osv....

Mange tak

 

Jeg husker det skam udmærket og jeg kan også huske jeg bad dig slappe af, men det valgte du at overhøre.
Vi har ytringsfrihed i Danmark, men vi har ikke ret til at sætte medicinske betegnelser eller det der er værre på folk, det hedde injurier.
Jeg er ked af at det er kommet til det, men da jeg ikke har noget med sagen at gøre, kan jeg ikke stille så meget op.
Men jeg vil opfordre andre til at tænke sig om, før de beskylder folk for noget, kalder dem noget eller på anden måde sætter dem i et dårligt lys, uanset om det er berettiget eller ej.
Og ja, jeg kender til sager hvor folk på Amino har måttet hoste op med mange tusinde kr. i erstatning til folk de har "generet" online, så lad være!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Du er skør, parterapeut!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du prøvet at sige - Undskyld! det skal ikke gentage sig! - mange gang kan det løse at indrømme man er gået over stregen. Hvilket så selvfølgelig forudsætter at du husker det fremover.

Når du så skriver -

parterapeuten:
....selv om jeg har utrygsfrihed her i dk ...
- så kan jeg kun give dig 112% ret - jeg føler mig dælme og utryg! hvis jeg kan forvente at du finder nogle af de indlæg jeg har lavet hvor sproget ikke har været helt stuerent og du så foreviser det i Retten. Det må du altså ikke gøre - så risikere jeg sikkert også at skulle i Retten.

Jeg hjælper gerne men er det indlæg hvor nogen har sagt at du er:
parterapeuten:
......... skør, gal, osv osv....
eller er det dem hvor du har sagt det -

Hvad gør du selv for at komme ud af den klemme du har bragt dig selv i?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

internettet har vi fuld ytringsfrihed, sådan fungerer det ihvertfald i praksis. Hvis folk vil til at ændre på det, er det godt nok tarveligt. Ethvert website har friheden til selv at moderere det ønskede sprog i debatter, og det fungerer rigtig godt, med få undtagelser.

Jeg føler med dig, det er sku en træls sag, men må jeg spørge på hvilket grundlag du er havnet i retten, der skal vel være lidt substans før man bare kan føre retssag over en begivenhed på et onlineforum?

og hvem er det dejlige menneske som føler sig tvunget til at gå rettens vej? - ku da være man kunne finde nogle indlæg fra vedkommende og sagsøge retur...

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Madsen:

På internettet har vi fuld ytringsfrihed.

Nej.

Ytringsfrihed under ansvar - altid.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen nu kender jeg ikke tråden, hvor du har generet vedkommende.
Men der må være en GRUND til du har gjordt det. Vedkommende må være irretende , eller pågående.. Måske kan du bruge tråden til vise. AT du følte dig tvunget til det og fu også fik dårlig image af det vedkommende skrev

Sådaaaaan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Madsen:
På internettet har vi fuld ytringsfrihed, sådan fungerer det ihvertfald i praksis. Hvis folk vil til at ændre på det, er det godt nok tarveligt. Ethvert website har friheden til selv at moderere det ønskede sprog i debatter, og det fungerer rigtig godt, med få undtagelser.

Internettet er da ikke anderledes end "den virkelige verden". Det er vel samme regler.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er flere der vil have nanvet på vedkommende og det skal vi ikke have i denne debat.
Det vil kun skade sagen og dertil risikerer Amino også ballade, så lad være med at sætte navn på tak.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Nej.

Ytringsfrihed under ansvar - altid.

- Det kommer jo an på hvor man vælger at føre sag henne. Hvis jeg siger koranen er usand på et Iransk forum, bryder jeg landets "ytringsfrihed" - min pointe er at internettet i praksis er lovløst, og det fungerer udemærket.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Side 2 ud af 8 (79 indlæg)