Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på ny hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, er det første indtryk - det er bare et forfærdeligt domænenavn til en hjemmeside om mur-isolering; hulmursexperten.dk!!! Det første, man ser (JEG så), er ordet sex - men bevares, det kan jo få folk til at kigge nysgerrigt ind...

Jeg gik ind på undersiden Termografering. I højre side, et stykke nede, er der en rubrik om Facebook. For det første står der "Vi som dig på Facebook". Hvad skal der stå? Ich fatte nichts ... Inde i selve rubrikken i øverste venstre hjørne, er der en lille hvid firkant. Der står SE og man kan se, at der nok skal stå flere bogstaver, men ikke hvilke. Linkfarven, hvor der står Hulmursexperten på Facebook er uheldigt valgt - blå/lysblå - og den kan være svær at se.

Under Hulmursisolering Pris er der en herlig tegning med et par irske leprechauns og en regnbue og en bøtte guld - lige efter bogen. Hvor Fa'en har du fundet dén tegning, ha ha?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul du er ikke den eneste som så sex ordet. Jeg skulle også lige læse det igennem et par gange ;-)

jeg syntes også at side er utrolig flot og spændene 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Rødekro
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

den er sku god ! troede første at det var et eller anden sex side :D

det sku nice tror du for mange kliks :D 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så ikke ordet sex. Dog kunne du overveje at ændre experten til eksperten - så er der ihvertfald ingen tvivl.

Jeg synes godt logoet kunne være lidt større, eller markant. Menuen, samt knapperne har en lidt for grå tekst-farve, hvilket gør det lidt svært at læse hvad der står. Jeg vil gøre dem lidt mørkere.

Ellers synes jeg siden er super lækker - held og lykke med projektet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg være den kedelige men det var også fordi du kontaktede mig til at lave hjemmesiden og droppede mig igen så jeg kommer med "lidt" kritik.

"synes godt om" facebook boksen, ser ikke for godt ud.

Når jeg klikker på "pris" så finder jeg ingen priser blot email - telefonnummer. Ikke lige hvad jeg forventer. Kunne godt skrive hvad i tager pr. kvadratmeter

dine billeder mangler alt tag. også godt for SEO.

ellers bare begynd at blogge på forskellige sider om hulmursisolering.

det var alt for nu! :-)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

unødvendigt baggrunden den er lyser brun og hvid tekst lav en mørk farve baggrund og lys tekst eller omvendt 

 Kontakt siden lav en kontaktformular der , derved lettere at kontakte dig.

Husk lav interne links på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til siden der starter med h1 omkring dette emme.

 tekst siden lav h1 overskrifter på siden og underover skrifter h2 h3 h4  det deler teksten op i hvad der er vigtigt og det hjælper på overskuelighede på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok også tage og skifte domænet til eksperten istedet :)

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)