Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregning af kostpris ved import.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Intentionen med Amino er at skabe kontakter iværksættere imellem, det sig også være at skabe kontakt køber og sælger imellem.

Og jo evita siger utrolig meget, hvis man forstår at bruge den, det eneste man bør bruge den til er at finde den korrekte told tarif.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Espersen:

Og jo evita siger utrolig meget, hvis man forstår at bruge den, det eneste man bør bruge den til er at finde den korrekte told tarif.

Tjahh men de korrekte toldforhold oplyder den jo intet om !!   så nej den kan ikke bruges til noget fornuftigt! 

Morten Espersen:

 det sig også være at skabe kontakt køber og sælger imellem.

HVorfor tror du der er oprettet en forum som hedder Jeg har et god tilbud ??   Jeres slags spam vil ødelægge Amino på lidt længere sigt.

M;en i må jo være tilpas desperate for at få kunder når i har behov behov for at lat jeres salgsgas.

 

Ravn

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Desperate slet ikke. Men en kunde hist og her giver også penge. Og den bedste services, man kan give foregår direkte enten via telefon eller møde, hvor man også har andre parametre at kigge på. Men dig om det.

Du skal være velkommen til at have din holdning det er heldigvis det amino også er til for. Fortsat god fredag :)

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Wuuuuuuuusssshh

Sikken en lang diskussion jeg fik jo svar og den endelige toldsats kender jeg jo nok ført når jeg løfter "knoglen" og ringer til Told og Skat, der før har hjulpet mig på vej. Og da varen er et nyt produkt der ikke fremstilles herhjemme endnu, så er jeg førsthelt  sikker når jeg får en "kode" fra afsenderen. Det som var vigtigt for mig var bare metoden til beregning af kostprisen, og den fik jeg af Ravn. I mellemtiden er jeg kommet i kontakt med en speditør der handler med et firma i mit kontorhus, der selv importerer indenfor samme grundstof :D

Held og lykke med forretningerne allesammen.

Nina

Men tak for alle jeres indlæg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Skolestart:
da varen er et nyt produkt der ikke fremstilles herhjemme endnu, så er jeg førsthelt  sikker når jeg får en "kode" fra afsenderen.

Pas på med at stol alt for meget på varekoder du får fra producenten, da han kan have interesse i at bruge en forkert kode så varen fremstår billig i told.  Det er dig ene og allene der er ansvarlig for at du bruger den rigtige varekode.

Den eneste retgyldige måde at finde en varekode på er ved at bede SKAT lave en BTO (bindende tarifferings oplysning) til dig, hvilket er gratis at få lavet.

http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=91818&vId=0

 

Mvh

Ravn

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)