Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du vindue/rengørings kunder? (Midjylland)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fra tidligere erfaring som ejer af rengøring og vinduespudser firma tilbyder jeg nu min service.

Jeg har tidligere drevet et mellem stort vindues/rengørings firma som jeg solgte for at fokusere på salg.
Jeg har nu lidt ekstra tid til at kunne skaffe kunder for andre firmaer, driver et mindre salgsfirma med min kompagnon. vi har i forvejen gode kontakter igennem vores primære arbejdsområde og fra tidligere.

Det vi kan tilbyde er at skaffe kunder til DIT firma på ren provision. Det vi kræver af jer er at i er et firma med ønske om udvidelse og forudbetaling for de kunder vi skaffer for jer. Dette er et ønske om et seriøst samarbejde hvor vi står for alt anskaffelse af kunder for dit firma (så du skal bare fokusere på at passe dem)
Vi kan ud over det sørge for at styre din fakturing og kunde kartotek hvis det ønskes.
Du skal gerne have interesse i at udvide dit firma med 1 eller 2 ansatte, da det meget hurtigt vil tage fart.
(vides fra tidligere erfaring)

Som fokus område tilbyder vi at skaffe kunderne for dig/jer.

Vi tager selvfølgelig betaling for dette, men ingen betaling før kunden er skaffet.
Provisionen som vi tager for dette er samme beløb som kunden gir for 3 ganges vinduespolering (rengøring)
Dog skal alt dette aftales nærmere og skrives i en kontrakt.
vi skal også bruge visitkort og flyeres med dit firmanavn.

F.eks
kunden bliver vurderet til 250kr. for vinduespudsning udenfor hver måned og indenfor 250kr. hver 3 måned.
der vil vores provision ligge på 1.000kr.
Der vil også være kunder som kun skal have hver 3 måned, der tager vi kun gange 2 = 750kr.
så er der de store sæson kunder (skoler) som kun skal have 1 gang om året (måske 2) dem tager vi gange 1. dvs. kunden betaler 15.000kr for ude og inde og det beløb tager vi en gang.

Vores provision skal udbetales til os 1 gang om måneden og det skal ske så snart vi har aftalen i hus.
Om det er privat eller erhverv.

Dette er en god mulighed for at udvikle dit firma, uden at bruge en masse penge på reklame og bruge en masse tid på at opsøge kunder, du betaler som sagt kun når allerede er sikret kunden.

Ved godt teksten skal rettes til ang. vider aftale men håber dette giver lidt en ide om konceptet.

Vi skaffer kun kunder mellem Vejle - Silkeborg og Egå (Midtjylland)

Så hvis dette har interesse for dig og du har lyst til at drive et større firma og har kapital til at få det startet, er det dig vi gerne vil høre fra.

Du kan være alt fra 18 - 60 år du skal bare have ambitioner og have lyst til at indgå et samarbejde.

Mvh Brian og Thomas (FlexTrade)

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

poster lige igen.

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

surt man bor i sønderjylland :)

Jane Hein Hansen

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Poster igen 
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Refresh

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogle aminoer der kunne bruge nogle nye kunder? ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidl. arbejdet som telefonsælger hos DanRen i odense, men de har også afdeling i Jylland..

Måske du ka få job hos dem? De har mange kunder i Jylland..

www.Danren-as.dk

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det bliver aktuelt, ikke ikke just tlf. sælger og har ikke brug for arbejde i den forstand.

Bare ekstra opgave ved siden af de andre.

Men tak for input :)

Mvh Brian

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også ment sådan, at du skulle være vinduespudser hos dem :-)

 

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Som der står i indlæget skaffer jeg kunder Passer dem ikke 
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)