Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-side

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Gudmundsson!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at udføre arbejdet for dig. Jeg har lavet grafik i 4 år nu, så du vil få muligheden for at få nyt logo + headers og specialdesignede faner på din Facebook-side, som fans'ene og ikke-fans'ene lander på, hvis du forstår hvad jeg mener :-)

Send mig en PM, hvis du vil vide lidt mere, og evt. se nogle referencer. Så kan vi altid forhandle os til prisen afhængigt af hvor meget du skal have lavet! :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gudmundsson

Man skal ikke betale for at have en side på Facebook. Platformen tjener penge, når du vælger at bruge penge på Facebook annoncer, som du kan målrette til Facebooks brugere utrolig præcist, og når du har en Facebook side, så har du endnu en grund til at købe annoncer - og det er Facebook udemærket klar over.

Hvad får du ud af det?

Man kan som virksomhed få rigtig meget ud af, at være tilstede på Facebook => Hvis man bruger mediet rigtigt. Jeg har arbejdet for en lang række virksomheder, som alle havde forskellige versioner af samme problem: De brugte kun deres Facebook side til at sende tilbud til deres fans, som de i de fleste tilfælde havde fået gennem halv-ulovlige konkurrencer. Og jo, de havde da en række fans, men når man ser på fan-aktiviteten, kunne man tydeligt se, at engagementet blandt fansene var utrolig lavt. Der var næsten ingen der synes godt om tilbudende, og chancen for at fansene rent faktisk så opdateringerne var minimal, fordi at Facebooks algoritme nedprioriterer sådanne Facebook sider i News Feed´en.

Hvad gør man så?

Hvis du undlader at gøre som mange andre virksomheder, kan du få rigtig meget ud af din fanside. Hvis du skaber en dialog med og mellem fansene, skaber engagement og giver fansene inspiration i forhold til dit produkt (ligesom at "de fire årstider" laver videoer omkring tilblivelsen af deres friske råvarer samt forslag til tilberedelse). Kan du få dette engagement op at køre, så vil din aktivitet på Facebook skabe loyale kunder, eksponering af din fanside samt bonus på bundlinjen på længere sigt. 

KB-Marketings Facebook side, kan du ligeledes finde inspiration til brugen af Facebook samt blive opdateret på nye Facebook tiltag. 

Held og lykke med din fanside!

Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gudmundsson

Vi kan hjælpe dig, vi har en attraktiv "Godt i gang pakke" som jeg tro fint dækker det du har brug for. 

Inden du går igang er det vigtigt du overvejer hvad formålet med siden er. 

Jeg har sender en PB

/Martin

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)