Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halv pris på webhoteller og virtuelle servere!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, Skype-Smile

Kære kolleger til trådstarter.
Vær nu rare at lade trådstarter køre sin tilbudstråd.

De, som ikke er interesserede i tilbudet, behøver heller ikke føle sig presset til at fremhæve andre eventuelle alternativer.

Opklarende spørgsmål er dog mere end velkomne.

På forhånd tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Nielsen:

@Andreas: Fint at du argumenterer for dit firma, men kunne du ikke have gjort det i en PM til smith istedet? Wink

Jo, det kunne jeg.. Nu kørte sagen enlig herinde. Jeg vil dog lige sige at Smith kan henvende sig direkte til mig hvis han har et fortsat problem med min virksomhed.. Jeg beklager forstyrrelsen af dit fine tilbud :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Seierup:

@Smith: Det var da noget af en tone du har valgt at ligge for dagen. Du sidder simpelthen og kalder min virksomhed for useriøs og jeg ved ikke hvad. I stedet for at sidde og spille 5 år skulle du måske droppe tuderiet og kigge lidt grundigere på vores hjemmeside. Nu sidder jeg tilfældigvis og kigger på min egen hjemmeside og kan forsikre dig om at der står både CVR, adresse og direkte kontakt mulighed med en kontaktformular.

Jeg ved ikke hvad dit problem er, men jeg bryder mig ikke om din måde at håndtere andres tilbud på. At vi har en kunde som smider et indlæg i denne tråd, skal da for helved ikke gå ud over vores firma? Ellers kan vi da hurtigt komme ud i en slem omgang dårlig omtale! Jeg tror næppe du er interesseret i sådan en omtale, som du har postet om Unitbyte. Hvis der er noget her som er svært at tage seriøst, så er det dig!

Det er ikke for at ødelægge trådens emne! Jeg bliver bare sur når jeg møder dårlig omtale fra en person der ikke ved hvad han snakker om.

Du behøver heller ikke at fortælle mig at jeg lige har sat det ind! Så skal jeg sende dig en protokol med en oversigt over vores trafik til FTP'en! 

Fortsat god vind! 

Du får resten på PM så vi ikke ødelægger tråden.

EDIT:

Nej - jeg retter lige og skriver:

1. Hvor ser du jeg kalder DIN virksomhed for useriøs - ingen steder?Jeg spørger om hvordan han kan have et seriøst forhold til en virksomhed hvor man ikke kunne finde oplysninger - det er forskel!

2. Du behøver ikke spilde din tid på FTP logs, da jeg så siden første gang var de der ikke - og i en anden tråd har i jo netop skiftet design ser jeg. Og du kan altid fifle med timestamps på en en ftp.

3. Jeg gider ikke spilde min tid på at vi får ødelagts frederiks tilbud.

Problemet var at din kunde eller hvad han nu er går off-topic.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert tilbud!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tillader mig at genopfriske denne post, da tilbuddet stadig er aktuelt Smile

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)