Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IMPORT Hair Extensions fra Østen eller i EU lande mv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger nogle der har erfaringer eller kender noget til import af Beauty Produkter gerne som Hair Extensions 100% Human Remy hår tak..

Søger Hår fra:

- Fra Østen/Kina-Thailand
- Hair Ex. fra EU lande

Der søger jeg kontakter og direkte fabrik kontakter.

Desuden søger jeg et svar på Toldtariff ved Import af Hair Extension fra i og udenfor EU lande.

- Branchekoden/told koden

Er det et fordel hvis man vælger at starte et fimea op i Thailand med datter selksab i DK, så man kan sende varer til sig selv (sit firma).. er det så udenom toldafgiften ????

Jeg søger seriøse svar fra folk med gode og dårlig erfaringer da jeg ønsker at starte en egen Import/ engross firma i DK..

På forhånd tak..

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

K-8800:
Desuden søger jeg et svar på Toldtariff ved Import af Hair Extension fra i og udenfor EU lande.

Du kan gøre det let for dig selv:

K-8800:
Er det et fordel hvis man vælger at starte et fimea op i Thailand med datter selksab i DK, så man kan sende varer til sig selv (sit firma).. er det så udenom toldafgiften ????

Om det kan betale sig ved jeg ikke, men du kan ikke slippe for toldafgiften på den måde....

K-8800:
Jeg søger seriøse svar fra folk med gode og dårlig erfaringer da jeg ønsker at starte en egen Import/ engross firma i DK..

Måske skulle du læse lidt af de forskellige tråde herinde om Hair extensions bl.a. fra Thomas Rosenstand, som har brugt meget tid på at finde leverandører i Østen og også har priser til forhandlere....

Good luck

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

K-8800:
Desuden søger jeg et svar på Toldtariff ved Import af Hair Extension fra i og udenfor EU lande

Hej,

jeg importerer luksus remy hår. Jeg får mit eget hair extensions mærke produceret under meget høje kvalitetskrav

www.luxuryhair.dk

Så jeg kan fortælle dig at toldkoden du skal bruge er 67.03 og at toldsatsen er på 1,7%.

Med venlig hilsen

Tina

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et stort antal mørke og mulattepiger der virkelig mangler billigere og/eller mere kvalitetsrigtigt hår, så hvis du vælger at importere, så husk også at importere i de mørkere farver :-) (I øjeblikket er istedgade en af de eneste mulighed, og her bliver man med sikkerhed røvrendt)

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina. Kan se du selv impoterer hair.

Jeg er frisør og ønsker selv en god aftale, vil du fortælle hvem du handler med, eller vil du give et godt tilbud?

 

Hilsen Michelle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)