Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af en dygtig bankrådgiver til erhverv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er ved at være træt af min nuværende bank (Danske Bank) da jeg opfatter dem som indskrænkede og fantasiløse i forhold til at rådgive iværksættere.

Gerne en filial på Sjælland.

Hilsen Povl

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Povl,

Kan du være mere konkret og konstruktiv i din kritik af Danske Bank?

Jeg kender mange iværksættere, der bruger Danske Bank. De er meget tilfredse.

Ofte handler det ikke om banken, men om kommunikationen mellem dig og din rådgiver. Du kan eventuelt spørge Danske Bank, om du kan få en ny rådgiver. Det er forsøget værd.

PS. Jeg bruger selv Spar Nord Bank.

Vh. Kim

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Povl

For år tilbage skiftede 1902 fra Den Danske Bank til Nordea. Grunden til skiftet var at jeg fandt Danske Bank arrogante og at de talte ned til os. Jeg er klar over at de på mange punkter er bedre vidende end mig, men der er mange måder at udtrykke det på.

Vi skiftede til Nordea i København for 6 - 7 år siden. De er flinke og imødekommende. Når man ringer så svare de, når man skriver så svare de samme dag. 

Jeg kender ikke din bevægrund til at flytte fra Den Danske Bank men nu kender du min.

Held og lykke med skiftet.

Med venlig hilsen,

Peter 

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke alle banker, der forstår at der skal erhvervsrådgiver indover et firma!!!. De kan jo se tingene anderledes, end dem der låner ud til "Fru Nielsens´s rolator"!. Jeg har selv en Sparekasse, en lille afdeling, der ikke fatter en bjælde af nogen ting. Har haft 3 år med underskud, har smidt alle tæger ud og vendt det hele med snart 500.000 på 2 år. Alligevel er Sparekassen nogle "biiiippp". Da jeg nævnte, at jeg er ved at starte en forretning mere, ville man høre om finansbehovet. "0", da det er ind og ud (ordrelevering). DB på 35%. netto netto.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Nordeas Erhvervs afdeling på Frederiksberg, de er sådan set ok, men et er jo ikke sådan at de kaster millioner efter os, jeg tror generelt bankerne er meget forsigtige for tiden, og ikke kun Danske bank.

 

 

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede op i begyndelsen af året, var det Nordea Vesterport der brillierede ved at være de eneste der turde tro på mig. I dag har jeg et fantastisk samarbejde med dem. 

Dem kan jeg varmt anbefale. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Povl

Kan udemærket følge din tankegang. Har haft nøjagtig samme oplevelse med Danske Bank. Jeg skiftede så godtnok afdeling og fik så en erhvervsrådgiver. SÅ satte de pludselig et helt andet perspektiv på det hele. Desværre lukkede de så afdelingen og tilbage stod jeg igen med en "normal" rådgiver, der var meget arrogant og ved kassen måtte man kun komme 3 gange om måneden, da det ellers kostede 65 kr i gebyr hver gang.

Jeg valgte en anden og temmelig sund bank: Kreditbanken, som godtnok har hovedsæde i Aabenraa, og kun har lokaler i det Sønderjydske, men de har en meget mere "holistisk" måde at se tingene på, og de snakker lige ud af posen, og er meget jordnære, og ser potentiale i iværksætteri.

Selvom man ikke fysisk lige kan komme ind på besøg, er det ingen problem at telefonere sine møder med dem, hvis man har brug for møder. Så selvom de ikke har en filial på Sjælland, så kan man da altid kontakte dem og se hvad de alt kan tilbyde.

http://alm.kreditbanken.dk/Erhverv.6.aspx

Godt Nytår

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet de fleste banker i min søgen efter noget seriøst og stabilt, og kan helt klart anbefale sydbank.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)