Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel HTML opgave - Hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg står i den situation af en af mine gode kammerater er rejst til kina, og det varer et godt stykke tid før han får tid til at hjælpe mig med færdiggørelse af min hjemmeside. Jeg søger derfor en der har forstand på html og som er meget meget billig (ser gerne tilbud )


Opgaven som du skal kunne udfører:


- Under vores produkter er der "Ekstra billeder" disse billeder er helt forneden på Produktannoncen, disse billeder skal flyttes op til under selve produktbilledet.



- Små farve justeringer på forskellige bokse



Som du kan se er der ikke meget der skal laves, men vil alligevel gerne have det lavet, så min hjemmeside står pæn og klar som jeg syntes er uhyr vigtig.

Du må meget gerne skrive et evt. tilbud på hvad det vil koste, eller bedre, hvis du vil gøre det gratis - og du vil få dit logo og signatur på vores forside i 14 dage. Indtil videre har vi mellem 50-200 besøgende om dagen, som primær er vores målgruppe 16-25 år.

 

Håber at hører fra jer derude

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved det nok ikke er det prisleje du leder efter, men jeg gør det for 600,- i timen plus moms.
Det vil nok tage 1-3 timer

Da jeg lige har siddet og kommenteret hjemmesider, er jeg nødt til lige at smide en ind her.

Jeg synes ikke billederne modellen lever op til et ellers pænt site. Fritlægningen af hende er lavet lidt hurtigt, og belysningen er enten for hård, får skæv eller bare lidt uheldig. til sidst så ser hun meget sur ud. Ved godt modeller ikke griner, men hun ser ud som om hun ikke rigtig gider have smykket på - især når hun sådan kigger surt til siden.

Det er bare mit førstehåndsindtryk.
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

Tak for din besvarelse, og konstruktiv kritik af vores hjemmeside. Vi vil tage det op, og evt. lave det om hvis vi finder det nødvendigt.

Mvh Renè Sørensen

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René,

 

Jeg har sendt tilbud på opgaven samt tidsramme :-))

 

Fortsæt god eftermiddag!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en html opgave - nærmere php og stylesheets :-))


Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan gøre det billigt for dig. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk hvis du stadigvæk er interesseret.
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Gammel tråd men mangler en til at lave disse ændringer: Kan ses her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)