Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% RABAT på online markedsføring for Amino'er i november

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Vi har startet et nyt online markedsføringskoncept ved navn wauww og sender vores første tilbudsmail ud den 1. nov. Derfor vil jeg i den anledning tilbyde alle der tilmelder sig fra Amino 50%, hvis i ønsker at få jeres tilbud med i november.

Oplys blot at i er medlem af Amino når vi kontakter jer.

Priserne for Amino'er er som følger: Opstartsgebyr: kr. 100, klikpris: 30 øre, og et max. loft på kr. 1500, uanset antal klik vi generer.


Med venlig hilsen
wauww.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer klikken fra ?

30 øre for alle søgeord ?

Høre gerne nærmere

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Det fungere ligesom f.eks. Downtown.dk og Dagenbedstetilbud.dk men vores koncept er 100% rettet mod online handel, derfor betaler du ikke for antal produkter du sælger, men antal klik som vi generer.

Vi sender hver nat et nyt tilbud ud til alle vores modtagere som alle har accepteret at modtage et godt tilbud fra os hver dag, og så betaler i os for antal klik som vi generer til jeres hjemmeside via vores nyhedsmail, facebook og hjemmeside.

Selvølgelig vil der være en meget lille procentdel som vil klikke på jeres link, selvom de ikke har interesse i produktet, men den andel vil være MEGET lille og derfor vil klikkene være ligeså effektive som f.eks. klik fra Google Adwords.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis man ikke sælger noget, trods et godt tilbud, så betaler man jo alligevel for de kliks i har skaffet...

Dermed kan det ende med at blive dyrere end de steder hvor man kun betaler når man har solgt et produkt.

//Kasper

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

sats:

Men hvis man ikke sælger noget, trods et godt tilbud, så betaler man jo alligevel for de kliks i har skaffet...

Dermed kan det ende med at blive dyrere end de steder hvor man kun betaler når man har solgt et produkt.

//Kasper

Sådan forstår jeg det også.. Så det er måske lidt at tage en chance, men hey nogle gange skal man bare springe ud idet, i stedet for at ærge sig senere hen :)

Held og lykke med projektet..

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at det er en udgift hvis man ikke sælger noget, tilgengæld er udgiften så lille i forhold til den andel som andre tager af prisen for hvert produkt man sælger.

Det er ligeså meget en måde at printe sit navn og logo ind i flere tusindevis af forbrugere. Der er jo altid en risiko i markedsføring. Et klik på google adwords koster jo hurtigt 8,- og der er jo heller ikke garanti for salg og 100.000 visninger på diverse sites koster ca. 10.000,- og der er jo heller ingen garanti for salg, men muligheden for for at vise rigtig mange mennesker sit navn.

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

wauww.dk:
Det er ligeså meget en måde at printe sit navn og logo ind i flere tusindevis af forbrugere.

Det lyder rigtig spændende... Men læser også at i starter op den 1. november... Så hvor mange "brugere" har i nu da? - Du jeg læser det, har i allerede flere tusinde "kunder" der venter på mails?

Ulrik...

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle have stået - Som "JEG" læser det i stedet for "du"... Sorry...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken kunder har i ?

Hvilken markedsføring strategier har i lagt 

Er der målrette kampgener mod hver ord branchen for vis er mest mod mobil telefon og siden optimere mod det kan man tænke ved bare 10.000 klik der er målrettet mod det ord er det alligevel en slags penge 3000 kr og de fleste synes også lavere beløb er meget for det er spild af penge

kan også være der ingen penge ligges i markedsføring og mod lige sådan set noget så spilder jeg bare min tid ved at tilmelde mig , men man vis man  vellykke optimere siden mod emme områder og en succes side , ja så kan det blive en dyr fornøjelse vis jeres side ikke er optimeret mod mine ord produkter

Det kan blive en succes vis i har en målrettet kampagne mod min ord - produkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide ville være at vise nogle tal frem, altså hvor mange besøgende, hvor fra og hvad de søger på :) På den måde tror jeg også du vil kunne få flere kunder ind, når du har et solidt tal.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)