Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er udgående link?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Indgående links det er når andre hjemmesider har et link til din hjemmeside.

Hvorimod udgående links er at du har nogle links som linker til andre hjemmesider.

Du kan uden problemer have udgående links, personligt synes jeg ikke at man skal have for mange af dem, men igen kommer det helt an på hvilken side det er og hvad du bruger den til. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

husk udgående links der er til relevante steder om dit emme , hvor det andet giver en god grund viden , kan hjælpe dig op i søgemaskinerne dog links ikke bare ud alt find det absolut bedste om dit produkt 

wiki sider kan skrive godt om dit emme , men nogle gange ikke det bedste tekst især når alle kan rette i det , så det samme sted er ikke altid det bedste sted, det skal være meget beskrevet om dit emme .

God trust vædi er også bedste det haves altså en siden som politiken.dk er også god vis de skriver godt , dog kan din mor sikkert skrive godt om dig på sin blog der måske har 2 besøgene om dagen , den har bare ikke stor trust værdi selv om mor er den bedste i verden synes man nogle gange 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Indgående links det er når andre hjemmesider har et link til din hjemmeside.

Hvorimod udgående links er at du har nogle links som linker til andre hjemmesider.

Du kan uden problemer have udgående links, personligt synes jeg ikke at man skal have for mange af dem, men igen kommer det helt an på hvilken side det er og hvad du bruger den til. :)

Men hvilken betydning har det for en hjemmeside

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nesuz,

Udgående links har en mindre betydning i forhold til indgående links, men flere ting skal du være særligt opmærksom på:

Lav links kun til relevante sider og som har en god trust værdig af Google.

Hvis din hjemmeside linker til en webside, som har f.eks. en ban fra Google, vil det højt sandsynligt skade din egen hjemmeside.

Husk den grundlæggende formel:

PR(A) = (1 - d) + d * SUM ((PR(I->A)/C(I))

Where:

  • PR(A) is the PageRank of your page A.
  • d is the damping factor, usually set to 0,85.
  • PR(I->A) is the PageRank of page I containing a link to page A.
  • C(I) is the number of links off page I.
  • PR(I->A)/C(I) is a PR-value page A receives from page I.
  • SUM (PR(I->A)/C(I)) is the sum of all PR-values page A receives from pages with links to page

Det er vigtigt, når du udarbejder en intern linkbuilding strategi, så dine udgående links ikke "stjæler" en del af linkjuice, som du vil sende til f.eks. din forside. Det kan være en god ide at lave en underside for sig selv specielt til udgående links.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:
jeg er ikke helt sikkert på, hvad udgående link har af betydning for en hjemmeside ?

Udgående links kan være godt og skidt for din hjemmeside.

Linker du til en ”dårlig side” kan linket skade dig, men har du på hjemmesiden en artikel om byen Prag og linker til wikipedia for at give dine besøgende mulighed for at finde yderligere information om byen, så er det godt og du vil blive belønnet.

Hvis du slet ikke har nogen udgående link, vil du være en blindgyde for dine besøgende og det kan Google ikke lide.

Vh Finn

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Oke tak Finn :)

Andre må gerne tilføje noget mere, hvis der er noget mere, man kan vide om udgående link :)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nazar:

Det er vigtigt, når du udarbejder en intern linkbuilding strategi, så dine udgående links ikke "stjæler" en del af linkjuice, som du vil sende til f.eks. din forside. Det kan være en god ide at lave en underside for sig selv specielt til udgående links.

 

Det er rigtigt, at man ikke skal sende for meget linkjuice ud af sine sider...men tilgangen til de udgående links, bør være "naturlig" - dvs. man bør placere udgående links til hjemmesider med godt, relevant indhold, dér hvor det vil hjælpe brugeren.

Hvis du f.eks. har en hjemmeside om ordsprog (som jeg har bl.a. har) og i en af dine tekster bruger ordet "prosa", men ikke orker eller ønsker at skrive en længere forklaring om, hvad prosa er, så kan du med fordel lave et link til wikipedias artikel om prosa (hvis den vel og mærke er god...).

Dette skader ikke din hjemmeside eller dine rankings - tværtimod.

At lave en underside til udgående links vil se mærkeligt ud for brugere såvel som søgemaskiner, så det anbefaler jeg ikke som strategi.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid går der før google opdager ens udgående links ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)