Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan de lægge sag an?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ACOOLTOOL:
De har da heldigvis en lidt bedre sag nu, hvor denne tråd ligger i toppen på Google.

Hej,

Af ren nysgerrighed, hvordan mener du at det påvirker sagen?

/Brian

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nærlæst min mail korrrespondance og kan se at jeg faktisk har nævnt tilbudspris og leveringsridspunkt pr. email. Så jeg går udfra at de har en god sag og det bedste nok er at tilbyde at lave projektet færdigt.

Jeg takker for alle de indslag der har været i denne tråd.

JCIT

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Af ren nysgerrighed, hvordan mener du at det påvirker sagen?

Han beskriver jo at der foreligger en mundtlig aftale. Derfor kan de vel henvise til denne tråd, hvilket jo viser, at der i hvert fald foreligger en aftale. Dog ikke, hvad den indeholder.

Mon ikke det var det, der blev hentydet til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Han beskriver jo at der foreligger en mundtlig aftale. Derfor kan de vel henvise til denne tråd, hvilket jo viser, at der i hvert fald foreligger en aftale. Dog ikke, hvad den indeholder.

Mon ikke det var det, der blev hentydet til.

Jo det er sikkert det der hentydes til, det har du nok ret i.

Jeg er dog stadig nysgerrig efter at vide hvordan det kan påvirke sagen, jeg mener ikke at der på noget tidspunkt er betvivlet at der er en aftale, men trådstarter spurgte om han "kunne sagsøges" og dermed kunne gøres ansvarlig.

/Brian

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Trisect Development:

Jeg har ikke lavet en kontrakt.
Jeg har ikke modtaget nogen betaling endnu. 

Nej så kan de ikke tvinge dig... Du er ikke kontrakt bundet, og du har ikke modtaget forudbetaling - altså har du i mine øjne ikke bundet dig til at færdiggøre opgaven.

Frygteligt vrøvl.

Hvis han har givet et tilbud og de har accepteret, så er han bundet af aftaleloven og skal levere. Og hvis virksomheden kan påvise et tab, så kan de eventuelt gøre et erstatningskrav gældende.

Det er utroligt som lovene bliver omskrevet her på Amino.

Køb ren argan olie her

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Trisect Development:
eg har nærlæst min mail korrrespondance og kan se at jeg faktisk har nævnt tilbudspris og leveringsridspunkt pr. email. Så jeg går udfra at de har en god sag og det bedste nok er at tilbyde at lave projektet færdigt

Ja det er ret givet hvis du kan løse det rimeligt let. Du må ha det klart hvor mange måneder det kan koste i dagpenge. Du har jo stadigt det, at de var langsomme med at give oplysninger du behøvede-  men JA kan du løse det - stille og roligt og stadig holde dagpenge - eller droppe den en enkelt måned, så er det løsningen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været en god dag idag - jeg er blevet klogere :) Min post var vel nok primært ment, som at kunden har svært ved at bevise det, hvis de ikke har det på skrift.

I min verden er en personlig aftale også bindende, men jeg sørger alligevel altid for at have kontrakt på de store projekter, for ellers er der bare nogen der tørrer mig :(

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)