Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du elektriker eller har en stor viden omkring LED lys

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

Angrybird

Jeg syntes du ska köbe et multimeter og måle i forskellige stikkontakter for at se om alle viser precis 230 volt.

Gør de heller ikke. Men vi er gået fra gundformen 220 til 230, sådan er det bare. Nu er jeg ligesom el tekniker så hel dum er jeg heller ikke :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du sikkert i forbindelse med arbejde konstaterat et spænningen kan svinge 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

Så har du sikkert i forbindelse med arbejde konstaterat et spænningen kan svinge 

Helt bestemt, især når vi snakker længere afstande til genstand. Kaldet spændigsfald.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Tak for alle jeres svar.

Jeg har netop startet en LED virksomhed som sælger LED lys med en banebrydende teknologi som vi har patent på og som ingen andre i verden kan lave, og jeg søger dermed underleverandører i ind og udland, så hvis du/i er interesseret i at sælge vores produkt, må i meget gerne kontakte mig.

På forhånd tak og fortsat god dag

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt hvorfor skriver du ikke bare at du har et produkt vor du søger virksomheder der kan sælge det. 

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis du ser hvornår dette indlæg er fra, så har jeg allerede fået svar på mine spørgsmål omkring LED jeg på daværende tidspunkt havde.

Nu kan jeg se der har været meget aktivitet, hvor der er flere fag folk der har svaret på mit indlæg, derfor fandt jeg det oplagt at tilbyde dem en dialog omkring vores produkt.

På forhånd tak og fortsat god dag

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Pr diffination er den korrekte spøndings betegnelse 230v men alt efter afstand til transformer og og samtidigsfaktoren vil 230 kun være en betegnelse og det ændre ikke at fakta er at spændingen ligger i området 215-250 målt mellem fase og nullederen, men da jeg er af den gamle skole bruger jeg 220volt som betegnelse og dette skal naturligvis være 230volt.

mvh preben

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig er i LED-branchen, tager jeg gerne en snak om mulighederne.

 

Mvh

Kasper Petersen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)