Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er SEPA.dk i luften!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 51
Fra  SEPA Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Så er version 1.0 af www.sepa.dk i luften. Vi sælger dispensere til automatisk påføring af overtrækssko.

I den forbindelse kunne vi godt tænke os at få noget feedback på siden.

Det kunne være feedback på:

Udseende

Brugervenlighed

SEO-råd

Produkterne

osv.

Det ville vi være meget taknemlige for, da det kan være nemt at se sig blind på nogle ting, når man har arbejdet med det tæt på og intenst.

På forhånd mange tak for feedback!

Mvh.

Holdet bag SEPA. 

www.SEPA.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Give billeder titler og tags derved chance findes i google billedet søgning.

Interne links husk ved hvert sigende kerne ord linker du til side , der starter med h1 om dette ord 

Ikke brugt på siden h2 h3 h4 , det skaber overskuelighed og mere søgevenlig , husk altid starte på en side med h1 i overskriften

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side... det må jeg sige...og spændende produkt! Er det noget i selv har udviklet eller er det noget har fået forhandlerrettigheder til her i DK?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste potentielle kunders primære spørgsmål er vel: "Hvilken model skal jeg vælge?". Det bør I gøre det nemt at finde svar på, enten ved hjælp af et skema eller ved at opfordre til kontakt. Siden kunne også godt tåle nogle flere CTAs generelt.

Jeg tænker desuden, at kunderne måske vil bruge et andet ord end "overtrækssko".

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 51
Fra  SEPA Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Tak for svar. Hvordan giver man et billede et tag? Og mht. h1,h2,h3 og h4, der er vi ret meget på bar bund. Kan du måske uddybe det?

www.SEPA.dk

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 51
Fra  SEPA Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

T.Iversen:
Flot side... det må jeg sige...og spændende produkt! Er det noget i selv har udviklet eller er det noget har fået forhandlerrettigheder til her i DK?

Tak for det. Ja vi mener også det er et produkt der vil kunne hjælpe mange virksomheder. Det er et produkt vi har forhandlerrettigheder til.

www.SEPA.dk

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 51
Fra  SEPA Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Jensen:

De fleste potentielle kunders primære spørgsmål er vel: "Hvilken model skal jeg vælge?". Det bør I gøre det nemt at finde svar på, enten ved hjælp af et skema eller ved at opfordre til kontakt. Siden kunne også godt tåle nogle flere CTAs generelt.

Jeg tænker desuden, at kunderne måske vil bruge et andet ord end "overtrækssko".

Tak for svar Jakob. Et skema, som lister hvilken dispenser der passer til hvad, eller hvad tænker du på? Vi har delvist forsøgt på vores slide for dispensere at beskrive hvilke dispensere der passer til hvilke behov, men ja du har ret i det nok godt kunne tydeliggøres på en bedre måde.

Hvad er CTAs?

Vi har stået lidt mellem "overtrækssko" eller "skoovertræk" og valget faldt på overtrækssko, da vi ved søgning på "skoovertræk" fandt frem til, at de øverste hits henviste til noget overtræk til cykelsko. 

Men ja vi er selvfølgelige åbne for at ændre "overtrækssko" til den mest normale betegnelse. Hvad vil du fx. kalde dem? 

www.SEPA.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt om SEO:

Mangler søgevenlige URL´er.

Forsiden ligger på flere URL´er (http://www.sepa.dk/, http://www.sepa.dk/index.php, sepa.dk/), skal kun ligge på en.

Siden vises både med og uden WWW i URL´en. Dette skaber DC content. Der skal redirectes fra den ene.

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

SEPA:
Tak for svar Jakob. Et skema, som lister hvilken dispenser der passer til hvad, eller hvad tænker du på? Vi har delvist forsøgt på vores slide for dispensere at beskrive hvilke dispensere der passer til hvilke behov, men ja du har ret i det nok godt kunne tydeliggøres på en bedre måde.


Problemet med den nuværende løsning er, at man skal ind på alle modellerne enkeltvis for at sammenligne. Jeg mener lige præcis noget i retning af den slide for dispensere - jeg overså den dog i første omgang. Jeg ville lave en iøjnefaldende boks med de oplysninger under både "Produkter" og "Dispensere".

SEPA:
Hvad er CTAs?


CTA betyder call to action, på dansk vel "opfordring til handling". Det kunne være "Bestil i dag" eller "Kontakt os nu". Jeg ville også sørge for at lade en tekst som "Er du i tvivl om, hvad der er den rigtige løsning for jer? Ring til os nu på xxx og lad vores erfarne konsulenter bla bla." gå igen på fremtrædende placeringer.

SEPA:
Vi har stået lidt mellem "overtrækssko" eller "skoovertræk" og valget faldt på overtrækssko, da vi ved søgning på "skoovertræk" fandt frem til, at de øverste hits henviste til noget overtræk til cykelsko.

Men ja vi er selvfølgelige åbne for at ændre "overtrækssko" til den mest normale betegnelse. Hvad vil du fx. kalde dem?


Jeg ved ikke helt, hvad jeg ville kalde dem. Spørg en masse tilfælde mennesker, hvad man kalder "de der blå tingester, man tager på fødderne i børnehaven" og noter deres svar. "overtrækssko" er nok det bedste bud, så det skal I fortsat optimere efter som den primære term, men der er jo mulighed for at optimere undersider efter synonymer.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Title- og description-tags i header skal I arbejde mere med, da disse er med til at fortælle søgemaskiner, og ikke mindst kunderne hvad der findes på siden, når man leder på Google.

Når man kommer ind på jeres produkt-side og vælger overtræks-sko, får man en side hvor der er billeder af dispenserne, der gik noget tid inden jeg fandt ud af at jeg var havnet rigtigt.

Der bør være billeder af overtræksskoene istedet for dispenserne, eller alternativt skal billederne af overtræksskoene være mere iøjnefaldende end dispenserne, når man er på oversigtsiden for overtrækssko.

Det blev lidt snirklet - men jeg håber du forstår.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)