Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er SEPA.dk i luften!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SEPA:

Tak for feedback. Kan du uddybe kedelig? Vores intention har været at lave en ret simpel side med et "klinisk" design, som vil passe godt i stil med hvad vores produkter leverer.

Jeg kan godt følge det kliniske I prøver at opnå. Den tangere bare til at blive en tand for kedelig som den er nu. Der mangler nogle kontrastfarver der står lidt ud og siger bag, eller noget andet der gør det mere levende, stadig med det kliniske i tankerne.

SEPA:

Fedt at du kunne lide vores videoer. :) Vores mindste dispenser kan indeholde op til 50 overtrækssko, så ved ikke om du har misforstået noget i videoen måske? 

Det må jeg lige have glippet. Jeg synes der blev sagt at der var plads til 10 stk.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sepa.

Jeg syntes det et en rigtig fed hjemmeside i har fået stablet på benene, kom lige til at kigge på jeres fragt priser. Hvor i skriver det Danmarks billigste, altså medmindre jeres produkter vejer over 20kg pr forsendelse vil jeg mene jeg ville kunne tilbyde en billigere løsning til jer i Københavns området.

Skriv en pm for yderligere info

Mvh
Tim
Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

SEPA:

Fedt at du kunne lide vores videoer. :) Vores mindste dispenser kan indeholde op til 50 overtrækssko, så ved ikke om du har misforstået noget i videoen måske? 

Det må jeg lige have glippet. Jeg synes der blev sagt at der var plads til 10 stk.

Så vidt jeg forstår, skal dispenseren med plads til 50 sko opfyldes med 5 pakker a 10 sko - hvilket nok virker unødigt besværligt for kunden. Kan I ikke sælge skoene i 50-styks-pakker i stedet?

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

SEPA:

@Phillip

No we are not really doing any organized tests of the site

I am sorry to hear that..

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 51
Fra  SEPA Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jakob Jensen

Det er korrekt. Men nej på nuværende tidspunkt er det ikke muligt at sælge i 50 stk. pakker.

www.SEPA.dk

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)