Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at få et firma til at lave min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg overvejer kraftigt at få et firma til at lave min webshop. Det vil koste mig 7.500 ex. moms. Kan det betale sig, eller skal jeg selv gå igang med at lære at lave en webshop?

Mvh. Daniel

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stort set umuligt at svare dig på med se lidt information. Hvad skal din webshop kunne? Skal den være noget unikt grafisk? Findes der systemer der i forvejen kan det du behøver? osv. osv. 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvor du selv ligger henne? KAN du selv gøre det? VIL du selv gøre det?

7500 for en fuld webshop er ikke mange penge og slet ikke hvis de også opdaterer den i fremtiden med sikkerhed etc.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dalle.

Jeg vil mene at hvis det er en allerede koerende virksomhed. Hvor der er fast indkomst. Er det vaerd at invistere. Dog har jeg selv en GOD kontrakt og min hjemmeside mere eller mindre STINKER.

Du kan nemt finde nemme loesninger op og koere inde for 1-2 dage. Hvor du kun focusere paa dette.

Joomla. One.com ECT. Billige sites. hvor alt kan lade sig goere og alle re venlige at hjaelpe dig.

One.com bruger jeg selv til 2 sites jeg har. Og jeg er ikke den store programoer. Men er stadig super tilfreds med service. og hvad jeg selv kan lave via den site (marketing for en international IT virksomhed). Joomla proeve jeg med en anden side jeg har (Support for Android telefoner, med en lille support aftale med en mobil producent, med kun focus paa Dk).

Det jeg vil frem til. Er at selv om du selv laver den kan du stadig faa good feedback og gode kunder. Uden at skulle haive 7500 Kr. Og op efter for en site som du ikke helt selv kan styre.

Haaber det var hjaelp for dig.

Og er villig til at hjaelpe mere hvis der er interesse for dette.

Regards

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Hvis mener din webshop seriøst og har mindst 20.000-25.000 på bankbogen, så køb den ude i byen.

Hvis du ikke tidligere har erfaring med udvikling af webshops, så vil du formodentlig ende med at bruge rigtig lang tid på det og konstatere, at resultatet ikke bliver særligt godt. Der skal rigtig mange kompetencer i spil for at få en webshop stablet på benene, som både virker optimalt ift. dine interne processer og dine kunder.

Jeg har netop i dag haft møde med en af mine AdWords kunder, som (på trods af både IT- og detailhandelsbaggrund) har kæmpet med at få sin "hjemmelavede" hjemmeside (dog baseret på en standardplatform) til at fungere optimalt.

Så nu vælger han sandsynligvis at starte næsten forfra og hyre ekstern hjælp til opgaven.

7.500 lyder FOR billigt, hvis du skal have en ordentlig løsning - med mindre du har fundet en leverandør, som er meget sulten efter nye opgaver eller arbejder meget hurtigt.

Mvh Troels.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvor hurtigt du vil igang og hvor meget du vurderer din egen timeløn er værd

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare svar er at hvis du virkeligt mener det seriøst med din webshop, så ja så skal du få andre til at lave det for dig. Selvom du måske kan lære det mest basale selv, så vil det som regel altid kunne ses det ikke er lavet af en prof. Derudover så gør dig mange overvejelser, om hvordan du forestiller dig den skal se ud inden du går ud og indhenter tilbud. Jeg har selv spildt en del tid og penge, på ikke at få det lavet ordentligt første gang.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan jo prøve en eShopPlus webshop først.
Der kommer du igang for omkring 1000.- med det hele.

Så kan du jo bruge de 6500.- du spare til markedsføring af din nye webshop.

Hilsen Klaus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)