Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina ekspert søger dansk partner

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit navn er Wenyan, og jeg kommer fra Kina. Jeg er uddannet maskiningeniør og har arbejdet 3 år som produktionsplanlægger for Foxconn -en af de største virksomheder i Kina som i dag blandt andet fremstiller Iphone og Mac. De sidste mange måneder har jeg arbejdet med at opstarte mit konsulent firma som hjælper danske virksomheder med at samarbejde med kinesiske virksomheder og finder de rigtige kinesiske samarbejdspartnere til danske virksomheder. 


Jeg er typen, som er super god til at få nye ideer, i hverfald når det handler om business mellem Danmark og Kina. Men jeg mangler en der kender det danske marked som kan samarbejde med mig og gøre alle mine ideer til virkelighed.

Derfor vil jeg gerne søge en kvalificeret forretningspartner som kan træde til omgående.

Er du dansker med en stor passion for Kina samt en stor interesse for Kinas enorme potentiale?

Har du et stærkt forretningsnetværk i Danmark og tror at du kan være med til at hjælpe danske virksomheder til at få succes på det kinesiske marked?

Har du en solid baggrund (mht arbejdserfaring) og en drøm om at blive din egen chef ? Har du de egenskaber der skal til for at blive det?

Kina er på vej til at blive den største økonomi i verden, og der er flere og flere danske virksomheder som gerne vil komme ind på det kinesiske marked. CONNECT China - vil du være med?  Svaret er dit! 

Jeg ser frem til at høre fra dig - min fremtidige forretningspartner!

De bedste hilsner

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wenyan,

Det lyder meget spændende! Jeg er selv meget interesseret i Kina og vil meget gerne prøve kræfter med forretning mellem Danmark og Kina engang i fremtiden. Jeg har desværre ikke et stort netværk i forretningsverdenen (endnu ;-)), men jeg håber du får held med at finde en partner.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke lige svar på dit spørgsmål, men må man stille dig et spørgsmål?

du siger du kender til det kinesiske marked? Er der nogle virksomheder i kina du ville råde en til at tage kontakt til hvis man mangler nogle leverandører.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wenyan.

Det lyder som en rigtig god idé, det du gerne vil frem til.

Jeg vil lige starte med at præsentere mig selv. Mig og min partner har asiatiske baggrunde (Kina og Vietnam), hvor vi har slået os sammen, og oprettet netop det du også har gjort. Vi hjælper derfor små og mellemstore virksomheder med at få etableret forbindelser til forretningskilder i Kina og Vietnam. Vi har et rigtigt godt kendskab til det danske marked, og vi prøver også i vidt omfang at få et overblik over, hvilke produkter der vil være et hit herhjemme.

For vores vedkommende er det uhyrligt vigtigt, at vi har en fysisk dialog med vores kunder, således at de ved hvad vi repræsenterer, samtidigt med at vi forstår deres udgangspunkt og ønske. Uden en fysisk tilstedeværelse, vil det være svært at etablere et sundt og godt samarbejdsskab.

Jeg formoder, at du bor permanent i Kina, men idet vi bor herhjemme i DK vil jeg tro, at vi kan udrette noget stort sammen, samt forøge effektiviteten og servicen. Spørgsmålet er nu bare, hvordan din forretningsplan ser ud i fremtiden, og hvilke planer du har for at øge forretningsvæksten. Samt, hvilke services du er i stand til at tilbyde de danske kunder.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mit navn er Lars palmqvist, og er ved at starte Webshop virksomhed med importeret vare fra kina. Vi er i research fasen, har dog også fast job på Københavns universitet hvor vi bla dander har med inovationsproces e-learning etc at gøre. Syntes at dit inlæg lyderinteressant, og er interesseret i om vi på nogen måde kan hjælpe hindanden, med venlig hilsen

祝好 Med venlig hilsen
潘籁思 Lars Palmqvist
Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Mange tak for dit svar.  SÅ håber vi at vi kan få et samarbejde i fremtiden.

Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Mosel,  Jeg har et godt netværk i KIna, og jeg kan hjælpe dig med at finde leverandører , hvis du sender mig mere information.

Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg må desværre skuffe dig . Jeg bor ikke i Kina, og jeg har boet i Danmark siden 2008.

Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wenyan.

Ahh ok, jeg havde bare fået et indtryk af, at du var bosat i Kina.
Jamen så vil jeg ønske dig held og lykke med det hele fremover.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)