Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads på Fyn eller omregn.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg søger en spændende praktikplads på Fyn eller omregn (Middelfart, Kolding, Vejle osv.). 

Som en del af min uddannelse som markedsføringsøkonom, skal jeg i praktik i 12 uger på fuld tid. Praktikken finder sted medio januar til medio april 2012. Efter mit praktikophold, skal jeg skrive en afsluttende hovedopgave på 50 sider, som jeg skal forsvare til eksamen. Mit ønske, er at skrive om den virksomhed, hvor jeg har været i praktik.

Jeg havde forestillet mig, at komme med rundt i organisationen, så jeg får et indblik i alle afdelinger. I selve min hovedopgave, har jeg allerede på nuværende tidspunkt valgt at skrive i markedsføring og salg. Jeg vil meget gerne i samarbejde med mit praktiksted, udarbejde en problemstilling, som jeg kan skrive om i min hovedopgave.  

Er der nogle derind, som mener at kunne bruge mig, må I meget gerne kontakte mig, og jeg vil fortælle mere om praktikken.

Venlig hilsen
Louise Andersen 

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. May 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise, prøv at tage fat i din lokale erhversforening - kan kan nogle gange formidle kontakt, prøv også Væksthus Syd Danmark i Odense.

Hvis du er rigtig outgoing kan du forsøge at ringe til nogle revisorer, de kender som regl deres kunder og andre virksomheder i deres område rigtigt godt - derfor ved de ofte om der er nogle virksomheder der kunne bruge dine kræfter - men husk de er travlt, så du skal kunne præsentere dig selv og de fordele der er ved dig på under 1 min. og så skal du have en mail klar som du kan sende lige efter tlf. samtalen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)