Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbud ønskes på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer...

Vi søger et tilbud, eller en henvisning til en dygtig fagmand, der kan hjælpe med at designe vores webshop. Vi tænker mest i en open source udgave, men er åbne for forslag.

Siden skal kunne håndtere varegrupper, undergrupper osv, tilbud der ruller på forsiden, samt relaterede varer. Desuden skal der være mulighed for at ligge artikler op og gerne vidz på sigt. Der skal etableres betaling til de mest almindelige betalingskort, og der skal "kun" fra start være dansk sprog - men med mulighed for yderligere sprog.

Lad mig hører fra jer.. 

Glade iværksætter hilsner

LizaP

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Liza,


J
eg driver til daglig virksomheden Partnerdesign I/S, der udvikler professionelle og unikke webshops i Magento.
Du skal være velkommen til at sende mig en mail på info@partnerdesign.dk - så kan vi diskutere projektet lidt mere og jeg kan fremvise dig nogle referencer.

De bedste hilsner,

Emil Kroer

Partnerdesign I/S 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza,

Jeg anbefaler at du ser nærmere på open source systemet Magento. Selv er jeg stor fortaler og har haft mange gode erfaringer med systemet. Hvis ikke du kender så meget til systemet vil jeg gerne oprette en demo og gennemgå det med dig.

Du ønskes en rigtig god dag.

Mvh. Frederik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liza

Vi tager 9.995,- for en professionel og unikt designet webshop baseret på systemet Magento.

Du kan se referencer og mere om vores produkt her: http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)