Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjbutik med skandinaviske mærker i Pakistan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er to piger fra København (pakistanske rødder). Vi går og drømmer om at åbne en tøjbutik i Pakistan. Vi ved hvilken stil og hvilken målgruppe vi sigter efter, men har ingen erfaring som selvstændig. Vi ved ikke helt hvordan vi starter.

Det vi dog kunne tænke os er at starte med er at leje en stang hos en af de mere trendy tøjbutikker  i PK, og ligesom teste markedet først. Vi kunne rigtig godt tænke os at få en aftale med Bestseller og Forever21. Vi ved bare ikke om hvordan man laver en aftale med dem? En anden ting er at vi ikke ved om hvad det koster at sende varerene til PK og hvad der er af ekstra omkostninger? Men vi vil rigtig rigtig gerne prøve at gøre et forsøg!

Den ene af os er allerede bosat i Pk og jeg overvejer stærkt at flytte derned hvis det kommer til at køre.

Vi er godt klare over at det bliver en hård omgang, men vi er villige til at klø på! Vi skal bare lige have et skub i den rigtige retning :D

De bedste hilsener,

Shopaholic kusinerne



Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov vi ved godt at forever21 ikke er skandinavisk men fik bare ikke rettet titlen :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange piger går med drømmen om en tøjbutik, fordi de så kan have den nyeste mode, og fordi der er prestige i sådan en butik blandt venner, bekendte mm.

Men hvis I ingen erfaring har med at drive butik, så ville det være 100 gange mere smart, at starte med at tage et job i en allerede eksisterende tøjbutik, og lære om dagligdagen.
Så vil I hurtigt indse, at den langt fra er så idylisk og lyserød, som mange går og tror. Og med den erfaring kan I så bygge videre på jeres eget projekt om 1-2 år. Men så slipper i for den grumme overraskelse, når pengene er investeret, og kan nøjes med at blive overrasket på andres bekostning...

Hvis I vil distribuere Bestseller mm i Pakistan, så kræver det både kapital, men også meget markedsindsigt. Har i denne, og kan I sælge varerne ind i allerede eksisterende butikker i landet?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)
Tusind tak for at svare på mit indlæg. Jeg giver dig absolut ret i at det ikke er så nemt som det kan se ud til! Det er min egen fejl at jeg ikke har nævnt at jeg har arbejdet indenfor detail-branchen siden jeg var 15 år jeg er 26 år lige nu. Jeg har fået et godt indblik ind i modebranchen. Mig og min kusine har begge sparet lidt op. Jeg er vant til at arbejde hårdt, men nu vil jeg gerne arbejde for mig selv. Grunden til at vi har valgt pakistan er, for det første at min kusine allerede bor der og så fordi at der ikke er så meget konkurrence som i dk. En anden meget afgørende faktor er at man får meget mere for pengene i pk.
Jeg undskylder hvis mit indlæg er for langt :p

Vh shopaholic
Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shopaholic

Har sendt dig en PB.

/Umair

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)