Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Kommer til jer af nød da jeg ikke kan finde hoved og hale i dagens betalingsløsninger.

Jeg/vi skal til at have etableret et site hvor det skal være muligt for vores kunder at betale med alle gængse kort typer, her tænkes på:

Maestro

Visa Electron

Dankort

Visa Dankort

Visa

Master Card

American Express

Muligvis Diners

Vi regner og håber på at efter en kort periode at komme op på 200 transaktioner dagligt, med mulighed for vækst på dette område.

Hvilken betalingsløsning er billigst, mest stabil og bedst?

Håber I har nogle gode forslag og input.

Rigtig god aften! 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick, 

Jeg kan fortælle dig at hvis det er et krav at du vil kunne tage imod American Express, har du kun 1 sted at tegne indløsningsaftalen og det er hos Teller (PBS): https://www.teller.com/da/ForsideDansk/Produkter-og-losninger/Ansog-om-aftale/Ny-internetforretning/ 

Der vil du kunne tegne en international aftale, hvorigennem du vil kunne modtage alle de kort du ønsker. Du skal derudover vælge en betalingsmodul leverandør (og det er det vi sælger). Vores løsning koster DKK 199 om måneden, men jeg vil ikke bedømme os selv (det håber jeg du kan se andre Aminoer har). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Hvad hvis man fravælger amex, er der så andre steder ? Eller er Teller den eneste "rigtige" løsning.

Hvad kan epay tilbyde som andre ikke kan. Mere for at høre mere omjeres selskab.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at indløse VISA (inkl. Visa/Dankort), Diners og Mastercard gennem fx. Euroline (SEB Bank), er der mange penge at spare i forhold til PBS / Nets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 28 bankdage hos PBS / Nets). 

Fx. er Euroline gratis at komme i gang med (oprettelse og årsafgift = 0) og deres behandlingstid på ansøgninger er på kun 14 dage. Man kan læse mere om dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp (og bestille deres ansøgningsskema med det samme). 

Support er det vi adskiller os på. Du kan altid få fat på os per telefon eller mail (og det er gratis). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter kan jeg fortælle at jeg har gode erfaringer med ePay + euroline og det er denne kombi vi oftest vælger hvis ikke Dankort er en nødvendighed for vores kunder.

Hvis du skal modtage Dankort skal du vente på NETS + eventuelt stille sikkerhed.

Men kan kun anbefaler ePay herfra.

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også rigtig gode erfaringer med epay. Der er et par småting der irriterer mig i deres administrationsmodul, som åbenbart er meget svære at fikse, men overordnet er jeg meget tilfredes.

Jeg har også brugt webpay og dibs.

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af vores kunder har ikke visa/dankort, mastercard, diners

men visa electron og maestro eller mastercard direkt som det vist heder nu.

Kan de bruges via euroline

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Ørum Djurs
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 40
Fra  FairSSL ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også epay+Euroline og er meget tilfredse med både service og prisen i forhold til fx Nets aftaler.

Eneste minus er den konstante bombardering med e-mails fra epay der siger der er problemer hos Nets i forskellige tidsrum. (troede ikke vi brugte Nets)

Vi kan med den løsning (basis aftale uden noget ekstra) indløse Visa, Mastercard, Visa Electron og Maestro. Indtil videre har jeg ikke hørt noget negativt fra en kunde angående dette, men de fleste af vores kunder er også firmaer.

FairSSL ApSwww.FairSSL.dk - Vi gør SSL let!

SSL med dansk vejledning & support på 77 345 678

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Patrick.

Her for et par dage siden, spurgte jeg faktisk om noget i retning af det samme, som du spørger om.
Jeg synes du skal læse hele indlægget igennem, da det giver lidt stof til eftertanke, og det er sund debat med en masse argumenter!

Se indlægget her.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige taget en lignede beslutning for nyligt.
Vi har Dibs, med indløsningsaftale hos både nets og euroline. Man er tvunget til at bruge nets hvis man vil have dankort, hvilket er det eneste vi har hos dem ( det tog iøvrigt 2 måneder at få indløsningsaftalen på plads).

Hvis du ikke skal bruge betalingsløsninger som: Klarna og fakturer betaling, så ville jeg anbefale epay da de klart gav mig den bedste service, men dog ikke kunne klare alle de betalingsløsninger vi havde behov for.
Dibs er dyrer og man kommer altid igennem til en medarbejder i deres kundeservice, der ikke lige er eksperten inden for det område man spørger om.
Men de har ufarlig mange løsninger og hvis man er klar til at gøre det hele selv, så virker de også.

Håber det hjalp.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)