Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med feedback på vores koncept/webshop vedr. udlejning af babytøj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi har åbnet Baby-Lej.dk som udlejer babytøj. Desværre har vi ikke så mange kunder i butikken, som vi kunne drømme om. Shoppen har været aktiv i små 6 måneder og vi har i snit 25 besøgende om dagen.

Kan du hjælpe os med konstruktiv kritik af selve idéen i at leje sit babytøj? Er det virkelig kun os, der synes det er en fantastisk idé?

Hvad med webshoppen? Indbyder den dig til at leje/ikke leje? Hvorfor? Bliver du nysgerrig, når du ser forsiden? Er den til at finde rundt i? O.s.v.

Det vil være en stor hjælp for os, hvis du vil komme med nogle input så vi ved, i hvilken retning vi skal bevæge os.

Mange hilsener

Lykke

 

 

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Min umiddelbare reaktion på shoppen, er at jeg synes det er for dyrt. Jeg kan nemt finde tøj der er ligeså billigt at købe og så ejer jeg tøjet og skal ikke igang med at returnere det.

Måske er det derfor der ikke er så meget gang i butikken. Folk vil hellere købe deres tøj og så gemme det til eventuelle søskende.

Mvh. Lone

Fra Farum
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Mange tak for dit svar - og undskyld den lange respons tid (har af en eller anden grund ikke fået mail om at der var svar...)

Når du synes det er for dyrt, sammenligner du så med tøj generelt (f.eks. H&M-, Bilka- o.s.v. priser) eller ser du på mærket? For vores priser er 2½ gang billigere end i butikkerne så man sparer altså 60%.

Tror du, at det er fordi Joha (som er det primære mærke) ikke er kendt nok som kvalitetsmærke, og at man derfor sammenligner med andet "billigere" tøj?

Mange hilsener

Lykke

 

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Nej, jeg sammenligner ikke med billigt tøj fra H&M eller Bilka. Jeg sammenligner med tøj som Katvig, Okker Gokker og Danefæ, hvor man ofte kan finde billigt, måske fra forige sæson, men kvaliteten fejler jo ikke noget af den grund.

Jeg ved ikke hvor mange småbørns mødre der er så fikseret på at få sæsonens nyeste kollektion til poderne og hvis de er interesseret i det, tror jeg desværre for jer, at de bare køber det.

Men al mulig held og lykke med projektet.

Mvh. Lone

 

 

Fra Farum
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Du har måske desværre ret... Tusind tak for din respons - vi bliver jo nok nødt til at ændre lidt på konceptet :o) Vi går i tænkeboks!

Mvh. Lykke

 

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Jeg tror der er et større marked for udlejning af autostole, babyseng, vugge, klapvogn, barnevogn, højstol, etc.

Det er så også ting, der er lidt sværere at håndtere og dyrere i forsendelse.

Men jeg tror det er et marked, som godt kunne dyrkes.

Mvh. Lone

 

Fra Farum
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Tak for input. Det findes jo bare allerede :o)

- Og vi ville prøve noget nyt - som vi jo så selv syntes var helt vildt smart.

Men jeg tror du har ret i, at behovet for at leje de større ting er større.

Mvh. Lykke

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke

Jeg vil starte med at sige, at have ideer er dejligt, og unikke ideer er endnu bedre - men....

Min umiddelbare tanke er at hvis der er noget som forældre bruger penge på i dag er det deres børn.

Jeg tror ikke mange forældre vil leje tøj til deres børn, da de skal have det bedste af det bedste. Man kan gå med til at arve tøj fra veninder og søskende, men så tror jeg desværre også det stopper der...

Jeg ville ønske at jeg kunne komme med ideer til hvordan det kunne blive en succes, men er meget i tvivl om om forretningskoncpetet holder.

De bedste hilsner

Lillian Pabst  - www.pabst.gpn123.com

Fra Farum
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian

Tak fordi du gav dig tid til at dele dine tanker.

Vi er kommet frem til, at konceptet nok alligevel ikke holder - så vi har lukket ned fra idag :o(

Det er utrolig ærgerligt at se i øjnene, at det man troede på, ikke var så god en idé alligevel...øv...

Mange hilsener

Lykke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)