Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg den rette og billigste leverandør af specielfremstilet glas/plexiglas?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg vil gerne igang med at starte op som enkeltmandsvirksomhed og

i den forbindelse viljeg først høre jer kloge hoveder om noget, men mon

ikke lige i vil høre lidt om min drøm/ide først :)

Det jeg gerne vil er at lave nogle små, næsten, selvkørende åbne akvarier med

planter og vand med fisk i og det skal laves i flotte runde glas eller plexiglas beholdere.

Det bliver noget som kan stå på ethvert kontor, i et køkken eller i stuen og jeg har fundet en smart

metode så det næsten er selvkørende. Fiskene skal fodres engang imellem og der skal fyldes postevand på også. Det bliver noget som enhver ikke-akvarienørd kan gøre.

Som sagt bygger jeg selv de her små landskaber op, så det bliver flot og harmonisk at se på. Jeg forestiller mig at jeg vil sælge dem til akvarieforretninger/dyrehandlere. Landskaberne bliver jo nok noget skrøbelige, med planter og vand i, så her skal jeg lige finde ud af hvad jeg gør.

De sidste par uger har jeg været på jagt efter en leverandør, som kan levere nogle små ovalformede

glas, eller plexiglas beholdere som jeg kan lave det i. VI snakker vel 10-20 Liter. De priser jeg har fået fra DK er dog alt for høje, til at jeg kan tjene penge.

Så hvor pokker kan jeg henvende mig hvis jeg gerne vil have specielfremstillet glas/plexiglasbeholdere

til billige penge. Jeg har desværre ikke mulighed for at købe en container fra Kina eller Indien, da mit budget ikke bliver så højt. Det er kun den spæde start på mit projekt og jeg vil gerne starte så billigt som muligt og ikke låne alt for mange penge.

Alle forslag til hvor man kan få fremstillet billigt glas og akrylglas, modtages med kyshånd.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Jeg har faktisk kigget på noget af det samme - ualmindelige akvarier, men det var med vægt på design og sammenspil med lys.

Skal vi have et snak sammen? Send mig en PM i så fald...

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

 

Kontakt dit lokale erhvervscenter - de vil kunne rådgive dig eller henvise dig til dem du skal snakke med.

Du vil ydermere få rådgivningstimer, til hvem du måtte ønske, til en latterlig lav pris :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for godt råd :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elkodan. Jeg har sendt dig en PM. Lad os da lige drøfte ideer :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)