Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne dette have din interesse? (Tryk på drikkeglas, kaffekrus mv. i mindre oplag.)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er igang med at undersøge muligheden for at udvide vores marked. Jeg har tidligere set her på Amino at dr har været stor interesse omkring tryk af kuglepenne og kaffekrus i mindre oplag. Derfor ville jeg høre om der var nogle der kunne være interesseret i og få glas med eget logo, til mødelokalet, kantinen, promotion eller lign.

Umiddelbart tænker vi 24 stk. drikkeglas (kan også bruges til varme drikke) for kr. 495,00 excl. moms - dette inkluderer trykt logo i 1-2 farver

Vi har til dato lavet rigtig mange glas med logo, men det er typisk i store oplag - derfor er vi interesseret i og vide om der er et marked for de små oplag.

Vi er ikke gået igang endnu, men som sagt ville lige høre hvor mange der kunne være interesseret i selve løsningen og hvad siger folk til prisen?

Håber og få lidt feedback fra alle jer Aminoer :)

Bendtsen

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super interessant. Har du billeder, så man kan se kvaliteten?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen.

Det lyder som noget, jeg godt ville kunne bruge. Jeg ville ikke være interesseret i store mængder, så små passer mig fint.

Vend gerne tilbage, hvis dette bliver aktuelt :)

Mvh
Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa begge

Nøj hvor dejligt med så hurtig og positiv respons :)

Vi har ikke noget klart endnu, men hvis tilbagemeldinger alle steder fra og fortsat her på Amino er så positive, så kan det godt være vi rykker lidt hurtigere end planlagt.

Håber på mange flere kommentarer.

Go dag

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Glemte lige og spørge om sådan en enhedspris skal indholde eventuel opstart og fragt omkostninger, eller skal dette holdes seperat?

Bendtsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ihvertfald en god ide at oplyse om evt. andre omkostninger. Jeg ville godt kunne blive skræmt væk, hvis prisen lige pludselig steg markant, selvom det stadig var et godt tilbud.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak for dit indspark. Der skal selvfølgelig ikke være nogle skjulte omkostninger, sådan handler jeg hvertfald ikke :)

Men jeg tænkte blot på hvad der var bedst (nedenfor har jeg lavet to eksempler, priserne er blot taget ud af den blå luft!!!)

24 stk. glas med eget logo 1-2 farvet tryk, Opstart 100,00, 24 stk. glas med tryk 495,00 , fragt 100 kr.

ell.

24 stk. glas med eget logo 1-2 farvet tryk, total 695,00

Hvad fanger bedst?

Og er det noget du evt. kunne være interesseret i og benytte dig af?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hmmm, nu er min overskrift skiftet igen, troede kun det var trådstarter = mig der kunne gøre dette - der er jo en grund til man skriver som man gør...

Nå men hvis der er andre der har lidt input ville det da være rart :)

Bendtsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen

Jeg synes helt klart, at du skal inkludere opstarten i den endelige pris, da jeg ikke tror, at det vil fremstå bedre af, at man kan se hvad det koster i opstart. Min opfattelse er, at det vil forekomme som en ekstra udgift rent psykologisk. Om du vil have fragten med eller ej, tror jeg ikke betyder alverden.

Jeg kunne godt finde på at benytte mig af tilbuddet, men vil gerne som så mange andre i tråden, gerne se et eksempel på kvaliteten, så man kan se hvad man får i sidste ende :)

Håber det kan bruges.

Mvh

Mark

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også ideen er super, der er helt sikkert mange små virksomheder der gerne vil have noget marketingsudstyr, men ikke har kapital og kapicitet til at aftage store mængder.

Jeg synes helt klart at opstartsprisen skal med i den samlede pris - hvis det bliver for detaljeret, bliver folk let urolige for om der nu er andre ting der ikke er nævnt. Fragten synes jeg du skal skrive for sig selv, det afhænger vel også lidt af hvor meget der bliver købt.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)