Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den perfekte niche... men INGEN annoncører

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringen har sikkert været vendt før, men jeg sidder med en perfekt niche, en niche jeg endda selv ved en hel del om, samt har kontakt til flere ressourcepersoner indenfor, så løber ikke tør for emner og viden. Konkurrencen er så godt som ikke eksisterende, produkterne ligger fra 5000, altså må man antage at en annoncør vil betale en pæn del for et godt lead, men ingen annoncør indenfor produktet er på nogle af affiliatenetværkene, og så tænkte jeg... jamen så sælger jeg da bare pladser direkte, men......

Ikke EN eneste i den branche sælger direkte via nettet, jeg ved det, det er 2011, man troede ikke det var muligt, men jo, der er ikke et eneste dansk site hvor man kan bestille dette produkt direkte online, så hvad katten gør man så, for at skulle starte en hel branche op med websalg inden jeg kan tjene penge på et affiliatesite virker.... hmmmm ambitiøst ;-)

Nogle gode råd, ideer eller erfaringer fra nogen der har siddet i samme situation?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hej Jesper,

Du kan måske hente lidt inspiration her hos Shoemoney. Indlægget handler om, hvordan han har fået aftaler i stand med folk, der er offline.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon! Mange tak :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det virker også ret oplagt at lave en webshop med produktet i stedet så? Har du overvejet det?

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt tanken... det kræver bare lidt mere end det jeg lige havde tænkt da jeg var i gang med at afdække nye potentielle profitable nicher :-) Men du har helt ret og er slet ikke afvisende overfor at ende med noget i den retning...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

jesperlh:

Har tænkt tanken... det kræver bare lidt mere end det jeg lige havde tænkt da jeg var i gang med at afdække nye potentielle profitable nicher :-) Men du har helt ret og er slet ikke afvisende overfor at ende med noget i den retning...

Kan forestille mig, at det du tænker på, er, at en webshop er en meget dyrere løsning. På den anden side må det være nemmere at få et banklån hertil, når der ingen konkurrenter er. Lyder i hvert fald spændende! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Behøver ikke være særlig meget... kan selv etablerer webshoppen, og det er ikke en vare der behøver at være på lager, da den produceres et par steder i Danmark og har fundet ud af at de ikke er afvisende overfor at sende direkte fra fabrikken :-) men stadig mere arbejde, men det gør ikke noget :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:

Behøver ikke være særlig meget... kan selv etablerer webshoppen, og det er ikke en vare der behøver at være på lager, da den produceres et par steder i Danmark og har fundet ud af at de ikke er afvisende overfor at sende direkte fra fabrikken :-) men stadig mere arbejde, men det gør ikke noget :-)

Ok. Jamen, så er det da bare om at komme i gang. Fuck "mere arbejde", hvis du har ramt en lille guldåre! Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Labora Nobilis! ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ellers kunne du prøve at etablere noget i stil med miinto.dk, hvor du står for markedsføring og selve shoppen og når der så kommer en bestilling, sender du den direkte til forhandleren, som så selv står for afsendelse af produktet. 

Dette er selvfølgelig kun muligt, hvis de offline forhandlere selv er villige til at sende pakker ud.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)