Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshop service.... ? HJÆLP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Galten
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har for ca 2 måneder siden købt en Magento webshopløsning som koster ca 10.000 kr i håb om vores hjemmeside kunne komme op og kører igen, grunden til vi skiftet fra et andet hosting firma var at vi ville have vores hjemmeside til at virke 100% som en funktionel shop, Vi tog så kontakt til forhandleren og fik en aftale på plads. Og de ville så overtag vores webshop og alt ville virke som en funktionel shop INDEN FOR 40 hverdage. Men vi er nu kommet ind i en masse problemer med hjemmesiden nu, forhandleren HAR en deadline på 40 hverdage til at få hjemmesiden til at virke. Det er nu 14 dage over deadline'en og den virker stadig ikke, når man prøver og få fat i deres tekniker som står for vores webshop, tager han telefonen og derefter ligger på, dette er sket et par gange nu. Grunden til jeg skriver dette er for at hører om der nogle af jer derude der har erfaringer med forhandleren.? Inden vi valgt forhandleren læse vi nogle okay ting om dem, og derfor valgt vi dem. Og vi synes enlige også det arbejde de har lavet PT er fint, men den virker bare IKKE 100% endnu. Så har jeg også lige et andet spørgsmål, jeg ved at håndværker, hvis de bygger et hus, og de ikke når det inden den deadline de har lovet, kan kunden give håndværkeren dagsbøder. Er der nogle der ved om vi også kan det i dette tilfælde?. Og er der nogle af jer her inde som kender nogle som er super dygtige til at lave magento webshop's.?

Mvh Anders

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvad mangler i præcist hjælp til?

Med venlig hilsen
Sven Philipsen

Fra Galten
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven

Vi skal bare have lavet sårn at vores kunder kan oprette sig i vores system/magento. og det kan de ikke som det er nu.? og så har vi en "kontakt os" modul som ikke virker, når kunden har lagt sit info ind og send den til os. Så modtager vi aldrig den besked i vores mail system, så får vi en CSV fil fra vores leverandør kl 09:00 15:00 21:00 som skal køres som et cronjob, til lagerstatus

Mvh Anders

DATACITY

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DATACITY :
jeg ved at håndværker, hvis de bygger et hus, og de ikke når det inden den deadline de har lovet, kan kunden give håndværkeren dagsbøder.

Ja, jf. en kontrakt. Så det skulle I have tænkt på inden I startede samarbejdet.

Ring til dem mandag og få en aftale i hus og en ny deadline, så i sammen kan få det til at fungerer. Her kunne du blandt andet "åbne" for dagsbøder. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det var da en træls oplevelse. Jeg følger lige med i tråden her.

Du ønskes en god weekend.

Fra Galten
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen

Okay tak. Det vil vi se på mandag :)

Mvh Anders

DATACITY

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. 

Hvis problemet ikke har løst sig, vil vi gerne hjælpe dig med at få shoppen færdig! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Hvis du har yderligere ting der skal laves, og du ikke ønsker et videre samarbejde med din nuværende leverandør. Så vil jeg anbefale dig programmøren her. Han er billig, effektiv, og så indgår han kontrakt. Så skulle det ske at han ikke når deadlinen, så giver han rabat

Mange hilsner Simon 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)