Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmanden har brug for hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Når man har købt et Domæne. og så skal finde en E-mail Adr der passer til og som er ledig.

Hvordan gør man så det? og kan man godt ligesom med et domæne købe e-mail Adressen

uden at tage den i brug med det samme?

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elsborg

 

Når du har købt et domæne, fx www.elsborg.dk så ejer du allerede alle emailadresser, som ender på @elsborg.dk

Næste skridt er at købe et webhotel (du bør nok finde et webbureau som kan hjælpe dig med dette plus at lave selve din hjemmeside med mindre du har lyst til at studere en del om internet og hjemmesider)

Med webhotellet følger næsten altid at de er værter for din email, og du kan på det tidspunkt få emailen til at virke på de adresser du vil.

Der er også andre måder, men lad os holde os til hovedvejen, da jeg kan se at du er ny i området. :)

Hilsen Anders


Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok super.

Jamen så er jeg straks mere rolig Anders.

For så er jeg jo sikker på allerede nu at ingen andre kan tage det e-mail navn som er det samme som mit Domæne

Hedder. Så det er bare dejligt. Mange tak for hjælpen Anders.

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)