Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tolke/oversættere søges

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Haris.

 

Jeg har alle sprogene i den virksomhed jeg sidder i.

 

Har du stadig brug for hjælp til alle de sprogså kan du lige skrive til  mig privat.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haris

Jeg er tyskoversætter og kan godt hjælpe mig med den tyske del. Jeg kan evt. også anbefale dig nogen der kan oversætte til de resterende sprog.

Du er velkommen til at sende en PM eller e-mail.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan hjælpe dig med dansk-engelsk oversættelse.  Har universitetsgrad i Engelsk, er halvt amerikaner og har gået på skole i England og USA. Samtidig har jeg boet hele mit liv i Danmark.Du kan sende en sms til mig i dag. (26256820). vh Robert.

Fra Roslev-Glyngøre
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er en tyske journalist, og jeg bor i Danmark. Kig på min hjemmeside eller google mit navn. Vi kan tale om pris.

Jeg ser frem til din feedback.

Hilsen

Carina Tietz

Tilmeldt 27. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klare spanske oversættelser og kan få læst korrektur på dem af en indfødt. Jeg ved ikke hvilken prisklasse du finder rimelig og hvor stort et omfang teksterne er? Jeg oversætter for et bureau som giver 1 kr. per ord, men jeg kender ikke til dit budget? Vil gerne sende dig CV privat så du kan vurdere min profil.

Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haris,

Jeg har mange års erfaring i oversættelse begge veje mellem dansk og spansk.  Hvis du stadig har brug for hjælp, så skriv til mig og jeg er sikker på vi kan komme frem til et eller andet.  Hvor meget materiale drejer det sig eventuelt om?

Hilsen

Jermu

Fra København Ø
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Lariani Language Solutions Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haris!

Jeg er halvitaliener og bliver snart beskikket tolk- og translatør i italiensk  - hvis du sender mig teksterne, der skal oversættes til italiensk, vil jeg meget gerne fremsende et tilbud.

Mvh

 

SilviaJL

Fra København Ø
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Lariani Language Solutions Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en spændende virksomhed - hvis I får brug for en freelance italiensk tolk/translatør, er jeg altid interesseret i mere arbejde.

Mvh

SilviaJL

Fra Modena
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)