Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrationstid: Dandomain Webshop/SummaSummarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

 

Jeg er helt utroligt træt af al den tid man skal bruge på at administrerer en webshopløsning. Vi har i dag en kørende shop hos Dandomain, og anvender SummaSummarium. Vi overvejer pt også at åbne en ny shop.

 

I den forbindelse vil jeg spørge jer andre om der til disse to programmer ikke findes et modul/program som kan automatiserer integrationen af de to. Vi har i dag over 400 varenumre, som vi vedligeholder i både SS og i DD-shoppen. Det tager laaaaang tid, og er kilde til mange unødige fejl, og et stort irritationsmoment i dagligdagen.

 

I forbindelse med den nye shop overvejer jeg at finden en helt anden løsning a la Mammut. I Mammut er alt integreret og det lyder til at man kan spare meget tid der (men jeg kender ellers ikke deres løsning overhovedet)

 

men, men...... - en ny løsning holder jeg hele tiden op imod at skulle designe og tilpasse alle vores vare forfra i en ny shop, kontra forsat at bruge den eksisterende shop + den nye shop hos DD.

 

Er der nogen der kan hjælpe med erfaringer og anbefalinger vil jeg være meget taknemmelig.

 

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg kender ikke til nogen fuldautomatiske løsninger med SummaSummarum. SummaSummarum benytter sig at text filer, så en vis form for arbejde er nødvendigt.

Jeg kan tilbyde en osCommerce løsning med export fra shoppen af kunder varer og ordrer, til SummaSummarum.

 

Hvis du overvejer at skifte kan jeg også tilbyde en løsning fra Winkas, her er der tale om fuldt integration imellem webshop og økonomisystem, da de begge er connected til samme database.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ken!

Vil du prøve min e-butiksløsning?

Med min løsning kan du køre din nye butik parallelt med din eksisterende butik.

Butikken er standard og færdigdesignet. Du skal selv fylde varerne op i butikken.

Du kan læse nærmere løsningen på min hjemmeside: http://www.storehotel.com.

PS! Min hjemmeside er ikke helt klar. Jeg arbejder på at lave en ny funktion 'Kundeforholdsstyring', vha. hvilken mine kunder kan holder styr på deres kunder samt  sende en besked/e-mail til dem. Det vil tage et stykke tid mere, inden hjemmesiden bliver på plads.




Chuuuuu

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar,

 

Jeg tror at jeg nu vil overveje at bruge en anden shopløsning end DanDomain, jeg har ikke tid til at sidde og kopierer informationer frem og tilbage mellem øko.system og shop.

 

Mamut lyder interessant, da administrationsdelene virker meget integreret - men løsningen virker også lidt dyr med en månedlig serviceaftale + etableringomkostninger på ca. 3000,- pr. produkt + opsætning

 

Findes der noget tilsvarende produkt til en lavere pris?

 

Jeg er interesseret i en løsning med funktionalitet a la Dandomain + integreret regnskabsprog + evt. integreret ''pakkelabeludskriftsfunktion'' med stregkoder og det hele

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ken!

Jeg håber at du har fået et indtryk af hvad min løsning går ud på. Jeg er lige blevet færdig med den 'Kundeforholdsstyring'-funktion, som jeg har fortalt i mit sidste indlæg. Min følgende plan er:

Jeg vil fortsat arbejde på at skrive min hjemmeside  (den danske del) færdig.
Jeg vil henvende mig til PBS med henblik på at ansøge en international indløsningsaftale. I den forbindelse vil jeg teste min integration mod deres eget betalingsmodul.
Jeg vil også henvende mig til Fribetaling og bede dem om at kunne lave et link til min hjemmeside. Jeg vil bl.a. spørge dem om, hvad for muligheder jeg vil have for at kunne teste deres betalingsgateway i produktionsmode. Jeg har kun gennemtestet gatewayen i testmode.

Jeg er ikke sikker på, om du er interesseret i min løsning.

Hvis det er tilfældet er du meget velkommen til at oprette en ny butik hos mig og afprøve den.

Du kan i første omgang bruge Fribetalings betalingsgateway i testmode for at kunne teste systemet igennem. Du skal i dette tilfælde ikke oplyse et PBS-forretningsnr. ved opsætning af betalingsservicen og
du skal heller ikke oplyse et password for at administrere betalinger.

Hvis du har betalingsaftale med en af betalingsgatewayudbyderne Freepay (http://www.freepay.dk), Fribetaling (http://www.fribetaling.dk) og PBS International A/S kan du prøve
betalingsservicen i produktionsmode. Hvis  det ikke virker vil du godt give mig en besked og jeg vil arbejde på at løse problemet med det samme.

Hvis du allerede har haft din PBS-indløsningsaftale er det hurtigt for dig at lave en betalingsaftale med en af
betalingsgatewayudbyderne.

Min løsning er indbygget med regnskabsfunktionerne, så at jeg mener ikke, at du skal bekymre dig for at det tager dig meget tid, når du sidder og laver bogføring for dit regnskab.

Omkring
'pakkelabeludskriftsfunktion', som du skrev i dit sidste indlæg kom jeg i tanker om, at jeg vil lave et system, som kan håndtere pakker-leveringer, afgifter, brugergrupper (kunder, deres kunder og transportfirmaer/lagermedarbejdere), kontaktadministration, m.fl..

Systemet vil støtte '
pakke- og produktlabeludskriftsfunktion'.
En pakke bliver i systemet tilknyttet en ordre, som også kan blive udskrevet.
Systemet kan anvendes med en eller butikker.

Mht. en pris vil det hele koste 1600 kr. om måneden, hvis du har 400 varernumre i din butik. Du får din butik gratis i de første 3 - 4 måneder.







 







Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)