Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalendersystem

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle


En lille klinik med fire ansatte, mangler et sikkert og MEGET brugervenligt program til registrering af aftaler og kunder. Det skal være Webbaseret med en Admin og tre, der både skal kunne se aftaler og lave nye aftaler. Det er meget vigtigt at løsningen bliver hostet et sikkert og gennemprøvet sted.


 

Er der nogen der har et godt bud på et program, en virksomhed eller et navn jeg kan henvende mig til.

 

C. Bruhn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
calendar.google.com er da et bud. Der er dog ingen garantier fra Googles side, men jeg har endnu ikke oplevet problemer.. Der var dog enkelte, der oplevede at aftaler blev slettet, da Google opdaterede i sin tid.

Online. Praktisk. Brugervenligt. Inkl. SMS- og email-reminders.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

 

Ikke sikkert nok med google. Skal meget gerne vide hvor min server står henne og hvem jeg ringer til ved problemer.

 

C. Bruhn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, se på vores hosted CRM løsning her: http://www.nerdlab.se/index.php?id=50

Jeg kan hoste den hvor det skal være, såfremt du ikke ønsker mit nuværende hosting sted - dog vil prisen blive reguleret herefter...

Kontakt mig gerne via kontakt siden på www.nerdlab.se - det kommer direkte til mig.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej C. Bruhn

 

Kan du beskrive nærmer krav til systemet, samt gerne en pris klasse?

Det jeg tænker på er fx, skal systemet sende en sms reminder om en aftale, indtastning af kommentarer om kunden, hvilke oplysninger skal det kunne indeholde osv.

 

Jeg har umildbart ikke en færdig løsning kalender system som det du efter spørger, men til dagligt arbejder jeg med at bygge online systemer efter kundernes behov, fx sms sendere, online kundeklubber olign, og hvis der er økonomi i projektet vil det ikke være noget problem at lave et system som passer 100% til jeres/din kundes ønsker og behov.

 

Hosting kan enten foregå på jeres server / webhotel, eller vi kan lave en hosting aftale, så i ikke skal bekymere jer om servere, men hvis det kommer så langt finder vi sikkert en løsning som passer til jeres behov og økonomi.

 

Du er velkommen til at smide en mail på info@smartsystem.dk, så kommer jeg gerne med et tilbud.

 

Forsat god aften / nat.

 

Venlig hilsen

 

Torben Smedegaard

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt dig en pm/mail, men til andre der følger med i tråden vil jeg foreslå jer at kigge på www.admind.dk.

Admind Hair er målrettet frisører, men kører også hos adskillige kosmetologer, akupunktører og massører. Udover booking indeholder den også et integreret regnskabsprogram og mulighed for atkøre booking både lokalt og fra web. Regnskabsdelen er også online, så bogholder/revisor kan kigge med - hvis de får lov!

Hvis nogen vil vide mere er I velkommen til at kontakte mig.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også sendt en PM med vores system som burde kunne klare dine behov.


Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan sagtens udvikle et system som præcist matcher dine behov. Men det er dog ikke sikkert at det kan holdes på samme prisniveau som hvis du kan finde et allerede bygget system.

Hvis det kunne have interesse kan du sende mig en kravsspecifikation til psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt få sendt et prisestimat tilbage.
Så vil du om ikke andet have noget at benchmarke de "næsten" fyldestgørende løsninger efter. (hvis du da ikke kan finde et som er helt perfekt).

Mvh Peder


Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Bruhn!


Du kan lave en kalender løsning baseret på MS Exchange. Medarbejderne kan oprette , slette , se m.m i en fælleskalender på nettet , på PDA, på mobil feks. nokia 9500 og naturligvis i en alm. outlook 2003 og med SLL. Daglig backup og support 24 x 7 x 365.


Prisen er 10 kr. pr. mdr. pr. bruger.  ved 10 MB data. Der er ingen oprettelsesgebyr.

 

 

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan varmt anbefale www.eadministration.dk.

 

Det har kundekartotek, online booking, kalendersystem, lagerstyring, kassesystem, sms/email-reminder og en masse andet som du helt sikkert kan få glæde af.

 

Vi har brugt det i 2,5 år og er super glade for det. Det bruges at rigtig mange kosmetologer og lign..

 

Prøv evt. online bookingen på vores website www.cliniquekavi.dk

 

Sig til hvis du har nogle spm.

 

mvh

 

Kavi

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)