Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lavet denne hjemmeside, til mit nye firma.

Jeg vil meget gerne have noget feedback på den:

Indeholder den de oplysninger, som mulige kunder kunne ønske og hvordan fremstår den ?

På forhånd tak.

 

Mvh. Lone

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville være lettere at bedømme den, hvis vi kunne se den.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er lidt upersonlig. Men måske meget passende til din branche? Jeg savner noget karakter.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tornby Bogføringsservice:
Indeholder den de oplysninger, som mulige kunder kunne ønske og hvordan fremstår den ?

Hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg ikke imponeret af bricksite som CMS - deres label i nederst er i vejen for sheet'et, hvilket er mindre fedt rent æstetisk.

Jeg tænker at en sektion med "ydelser" ville være passende, hvor du giver personer mulighed for at se, hvilke typer opgaver du kan løse - helst stillet enkelt op, så det er lidt nemmere at overskue.

Nu laver jeg hjemmesider, og har derfor åbenlyse motiver for at opfordre til at købe en hjemmeside, men jeg mener at du ville kunne komme længere med en wordpress-løsning, hvor du eventuelt køber et tema (design), som er lidt friskere end det meget minimalistiske design, du har nu.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom til at tænke på wireframes.. Fx http://alexandratong.com/how/wireframe.gif...

Nå, men; Grå, tør, tom og kedelig - er umiddelbart hvad jeg tænker.

:) Kim
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal lige have læst korrektur på din side, så der ikke står eksempelvis "Enkeltmands virksomheden, hvor det kliber med tiden" - der er flere andre sproglige fejl, som du lige bør få kigget igennem.

Teksten ser ud til at være fordelt på linien, så det ser lidt underligt ud på din velkomstside - i stedet for venstrestillet tekst.

Du skriver en del om Tornby bogføringsserice, men hvem du er som person bagved, er meget anonymt og upersonligt - du har ikke meget at sælge dig selv på, så måske et billede kunne være mere personligt. Designmæssigt er siden meget gråt i gråt og trist med den sorte top. Jeg bliver lidt deprimeret - da jeg i forvejen hader regnskabsdelen af min virksomhed.

På dit CV står der erfaring med "dataprogrammer". Det signalerer for mig en person, der ser IT som et nødvendigt onde til at løse opgaver, og ikke som et naturligt værktøj i ens dagligdag, hvor diverse programmer er uundværlige for at løse ens opgaver - og hvor man ikke engang behøver at gøre opmærksom på, at man selvfølgelig er superbruger i Office programmerne og diverse bogføringsprogrammer, fordi dette er hvad man naturligt forventer i dag.

Der henvises til en kontaktformular, men der linkes ikke til den. Personligt vil jeg også hellere have en mail, jeg kan skrive til, og et telefonnr. jeg kan ringe til.

Title på siden er kun Tornbyboforingsservice - her kan du godt bruge æ, ø og å og få titlen rigtig, men du bør også bruge titlen til at fortælle om, hvad du tilbyder.

Menupunktet "Priser" er overflødigt, da du ikke oplyser nogen priser, men skriver at man skal kontakte dig. Hvis jeg ikke ved noget om bogføring, så ved jeg heller ikke noget om, hvor lang tid du skal bruge på at hjælpe mig, så jeg vil nok aldrig kontakte dig med et ca. timetal, hvor jeg forventer din hjælp. Du sidder med viden om bogføring, så derfor er det din opgave at estimere, hvor lang tid, du skal bruge for at løse en opgave for en kunde og så melde dette tilbage til kunden.

Jeg kunne rent faktisk godt bruge en til at hjælpe mig med bogholderi, men jeg bliver desværre ikke rigtig fristet til at kontakte dig:-(

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

teksten og h1

lidt mørkerer tekst farve til lys baggrund derved lettere at læse .

husk mellemrum i teksten

husk underoverskrifter i de lange tekster derved mere overskuelige h2 h3 h4

en h1 hver siden omkring overskriften

forsiden

meget tekst forsiden intet på undersider næsten profil kontaltsiden

husk intro forsiden der linker videre til mere tekst , ikke alt tekst på en gang på forsiden

interne link struktur

god ide med en interne links kryds linker meget mere på siden del emmer op og derved gør siden mere overskuelig, hver gang et kerne ord nævnes linker du til en side der omhandler det emme den side starter med h1 omkring dette emme

cvr nummer

husk cvr nummer gerne fodnoten hele siden samme med telefon nummer og også på kontakt siden igen det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det så den internetadresse du skal have til hjemmesiden? 

Det bliver lidt opad bakke at få den op i Google uden eget domæne

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tusind tak for alle jeres feed back. Dejligt at så mange gad at tage sig tid til at svare.

Jeg har nu taget noget af kritikken til mig og ændret nogle ting.

Min bogføringsservice er endnu i overvejelsesfasen, så lad os nu se om siden bliver aktuel. Derfor synes jeg heller ikke jeg vil til at investere i en vældig fancy hjemmeside. Den skal mere ses som en oplysningsside. Efter hvad jeg kan søge mig frem til er det langt fra alle af mine måske kommende "kollegaer", der har en hjemmeside, så jeg tror ikke det er så nødvendigt lige i den branche.

Endnu engang tak for hjælpen - og Presta: Jeg håber da du finder dig en bogholder med en bedre hjemmeside :-)

 

 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)