Jeg synes, som mange af de andre, at sitet mangler noget liv. Ikke dermed sagt at der skal en masse animation på den. Men nogle farve ville gøre underværker. Mange ser bogføring ol. som noget tørt og trist noget. Hvis jeg var dig, ville jeg tænke på hvordan jeg kunne gøre det mere indbydende for os som kunder. Du brænder jo for det du laver, få den glæde med ud på dit site.
Mht. din adresse... Så er jeg sikker på at du kan finde et godt domæne-navn til dit site. Så du slipper for bricksite.com i starten.
Ikke at jeg skal være flabet på nogen måder, men hvor lang tid har du egentlig brugt på dit projekt? Din hjemmeside bærer ikke præg af intens forberedelse. Det virker nærmest halvhjertet.
Jeg har lige lavet denne hjemmeside, til mit nye firma.
Jeg vil meget gerne have noget feedback på den:
Indeholder den de oplysninger, som mulige kunder kunne ønske og hvordan fremstår den ?
På forhånd tak.
Mvh. Lone
synes det virker useriøst at du har en hjemmeside hvor du vil sælge dig som bogholder, men du har ikke selv styr på om dine priser er med eller uden moms.
Mindre detalje med nok til jeg ikke ville bruge din løsning til mit firma
Jeg synes den er kodylfed med de nisser der og den røde baggrund !
Hvis jeg var kunde ville jeg nok være i tvivl om jeg havde fundet et bogholderfirma i nordjylland, på Bornholm eller et helt tredje sted, - og så ville jeg nok klikke videre til næste hjemmeside jeg kunne finde for at sikre mig at jeg finder en lokal partner.
Som skrevet før, skal den bare ses som en info side - ikke som en decideret "salgs-side".
I så fald bliver jo nødt til at forstå formålet med din hjemmeside - skal den være for de kunder, du allerede HAR skaffet på anden vis, eller skal den hjælpe potentielle kunder med at overveje dig som deres eksterne bogholder?
Det lyder ikke som om du har gjort formålet klart - hvis den blot skal eksistere som en slags support-side for dine kunder, synes jeg du mangler dette.
Umiddelbart virker det her som et lidt uambitiøst projekt - skal din hjemmeside gavne din forretning ved at effektivisere kunde-service, skaffe nye kunder eller noget helt tredje?