Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone :)

Jeg synes, som mange af de andre, at sitet mangler noget liv. Ikke dermed sagt at der skal en masse animation på den. Men nogle farve ville gøre underværker. Mange ser bogføring ol. som noget tørt og trist noget. Hvis jeg var dig, ville jeg tænke på hvordan jeg kunne gøre det mere indbydende for os som kunder. Du brænder jo for det du laver, få den glæde med ud på dit site.

Mht. din adresse... Så er jeg sikker på at du kan finde et godt domæne-navn til dit site. Så du slipper for bricksite.com i starten.

Ikke at jeg skal være flabet på nogen måder, men hvor lang tid har du egentlig brugt på dit projekt?
Din hjemmeside bærer ikke præg af intens forberedelse. Det virker nærmest halvhjertet.

Mvh. Daniel
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tornby Bogføringsservice:

Jeg har lige lavet denne hjemmeside, til mit nye firma.


Jeg vil meget gerne have noget feedback på den:


Indeholder den de oplysninger, som mulige kunder kunne ønske og hvordan fremstår den ?


På forhånd tak.


 


Mvh. Lone


 



synes det virker useriøst at du har en hjemmeside hvor du vil sælge dig som bogholder, men du har ikke selv styr på om dine priser er med eller uden moms.

Mindre detalje med nok til jeg ikke ville bruge din løsning til mit firma

Held og lykke med det

Mvh
Tim
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Du har fuldstændig ret i at den er lavet meget hurtigt. Ikke noget, der er brug mere end en times tid på.

Som skrevet før, skal den bare ses som en info side - ikke som en decideret "salgs-side".

Jeg har sat nogle blå farver på nu - håber det gør den mindre kedelig.

Hvis jeg går igang med virksomheden, køber jeg et passende domæne.

 

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tornby Bogføringsservice:

Er priser i en momsregistreret virksomhed ikke altid + moms.


Undskyld mig, men det troede jeg da var en selvfølge.



Der er mange ting der er en selvfølge, men jeg ville altid give så mange oplysninger som muligt så der ikke opstår tvivl.

Mvh
Tim
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt uoverskuelig... der står virkelig meget tekst når man kommer ind.. Billeder og lidt bedre indeling af indholdet ville hjælpe..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Tornby Bogføringsservice Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu er der kommet farver og nisser på, så nu er den forhåbentlig ikke så grå og kedelig længere Smile

Jeg ved så ikke lige hvor seriøs den virker........

Jeg er flyttet lidt tekst, så den ikke vælter ud med tekst på forsiden - håber det virker bedre.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er kodylfed med de nisser der og den røde baggrund !

Hvis jeg var kunde ville jeg nok være i tvivl om jeg havde fundet et bogholderfirma i nordjylland, på Bornholm eller et helt tredje sted, - og så ville jeg nok klikke videre til næste hjemmeside jeg kunne finde for at sikre mig at jeg finder en lokal partner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tornby Bogføringsservice:

Så nu er der kommet farver og nisser på, så nu er den forhåbentlig ikke så grå og kedelig længere Smile


Jeg ved så ikke lige hvor seriøs den virker........


Jeg er flyttet lidt tekst, så den ikke vælter ud med tekst på forsiden - håber det virker bedre.



... Suk
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tornby Bogføringsservice:
Som skrevet før, skal den bare ses som en info side - ikke som en decideret "salgs-side".

I så fald bliver jo nødt til at forstå formålet med din hjemmeside - skal den være for de kunder, du allerede HAR skaffet på anden vis, eller skal den hjælpe potentielle kunder med at overveje dig som deres eksterne bogholder?

Det lyder ikke som om du har gjort formålet klart - hvis den blot skal eksistere som en slags support-side for dine kunder, synes jeg du mangler dette.

Umiddelbart virker det her som et lidt uambitiøst projekt - skal din hjemmeside gavne din forretning ved at effektivisere kunde-service, skaffe nye kunder eller noget helt tredje?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)