Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot....NEJ TAK.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror aldrig at Trustpilot har markedsført sig som en velgørenhedsorganisation, så derfor er det vel naturligt nok at de vil tjene penge.

Vi er glade for trustpilot og har haft både gode og dårlige erfaring med anmeldelser. 

Vi har et par gange rapporteret anmeldelser til kundeservice og jeg synes deres medarbejdere har været utrolige neutrale og hjulpet med at finde en løsning på sagen.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

lad mig sige det utroligt kort: Et anmeldelsessite mister sin troværdighed, i det øjeblik det har en kommerciel interesse i at eksistere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt trustpilot.dk i 1½ år, på forskellige projekter, og har været rigtig glade for deres service. Pengene der er investeret er kommet hjem igen flere gange, på flere af projekterne. 

Mit eget lille sikkerhedsfirma har været i direkte økonomisk modvind de sidste 4 måneder, og da jeg kontaktede dem med hatten i hånden, hjalp de mig uden at blinke. 

Ja selvfølgelig er de i verden for at tjene penge (er i andre ikke det?) men min oplevelse er at de ved de skal have tilfredse kunder for at kunne gøre det. 

Det er selvfølgelig ærgeligt når der er utilfreds kunder i en virksomhed, så det er klart et område trustpilot skal arbejde på. Når det er sagt, er der altid flere sider af samme sag og mon de andre 2 parter (kunden og trustpilot) deler trådstarter vinkel?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan blive hårdt når man har en konkurrent jo de kan fjernes ,men hvem gider brug tiden på at få de falske anmelders væk som iværksættere har vi andet at lave , for selvfølgelige fjernes det meste falske

De skal simpelthen få mere styr på system der valider kunder mere og det kræver at både ip kan ses og adresse af admin det skal man ikke nu ved udfylde en profil .

Hvem kunne ikke ønske de ikke kun tænkte i billigt system som muligt , det kræver selvfølgelige lidt af dem at få system der fungere .

selvfølgelige er det godt givet pengene kan ikke se nogle grunde til ikke betale , det skulle lige være vis betaler forbedre de ikke systemet for intet har vi set af nyheder de skriver vil forbedre systemet det burde være i deres interesse at både positive og negative er troværdig som muligt

jeg ønsker bare vi iværksættere vis de skal være der skal det være så brugbart som muligt så vi kan koncentrer os så meget som muligt om vores kunder derved får vi så mange som muligt glade kunder , vi alle ønsker jo glade kunder og fremgang i vores iværksættere forretning og det kræver jo vi har meste muligt tid til at koncerter om vores kerne produkt at levere en høj service .

jeg mener det er forkert at man skal bruge tiden forkert og dette går ud over kundeservicen til de rigtige kunder .

Den dag jeg ved deres system køre valid bruger og admin kan se flere info og ser der er holdes mere styr så vil jeg begynde at bruge det aktivt i min iværksættere forretning , da jeg ikke har tiden til at bruge på frem og tilbage til fake kunder, det må de få mere styr på trustpilot.

Kan være nogle har den tid , dog tror jeg de godt kunne bruge deres tid bedre , at få vækst i deres iværksættere forretning 

Når vi kan se de tiltage der er lavet er der kun en ting de tænker på og det er kommercielt hvordan tjener de meste muligt og de vil lave mindste muligt , dette strider jo mod vores interessere, de burde tænke på os iværksættere at vi får et brugbart værktøj meste muligt og det strider mod mine grundprincipper at betale til noget jeg ikke kan  se de er motiveret til at forbedre et system som åbent lyst kunne laves bedre med nogle tiltage der sikkert koster penge med gør at vi iværksættere får noget vi kan koncentrer os vores iværksættere forretning  endnu om vores iværksættere passion som er levere den bedste mulig service til vores kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars k:

På et tidspunkt, vil du opleve en kunde der bliver mopset på dig og det kan være lige meget hvad der er over. Han vil så kunne gå ind og skrive lige præcis hvad han har lyst til om dig og din butik. Og det kan du ikke gøre noget ved iht. Trustpilot.

Og nu er vi dansker gode til at brokke os, så det vil ramme os alle en dag og så går det ud over din forretning og dig.

Jeg tror tiden er løbet for Trustpilot, det er fornemt at lave falske anmeldelser og det er for næmt at skrive usandheder om et firma.

Jeg vil ikke anbefale Trustpilot til nye iværksætter, det er spild af tid og penge.

Alene det de fraskriver sig al ansvar med meget småt på deres forside, sig måske det hele om dem og om hvor meget styr de har på anmeldelserne.

Vi giver altid vores kunder en god service og skulle der være en enkelt kunde som ikke er enig, strækker vi os meget langt for at gøre kunden tilfreds.
Skulle der være en kunde som bliver mopset som du skriver, må vi sagligt forklare hvad der er op og ned.
Så er jeg overbevist om at andre kunder godt kan gennemskue om de får en troværdig service hos os, når langt de fleste anmeldelser er super gode Big Smile

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Lars k:

På et tidspunkt, vil du opleve en kunde der bliver mopset på dig og det kan være lige meget hvad der er over. Han vil så kunne gå ind og skrive lige præcis hvad han har lyst til om dig og din butik. Og det kan du ikke gøre noget ved iht. Trustpilot.

Og nu er vi dansker gode til at brokke os, så det vil ramme os alle en dag og så går det ud over din forretning og dig.

Jeg tror tiden er løbet for Trustpilot, det er fornemt at lave falske anmeldelser og det er for næmt at skrive usandheder om et firma.

Jeg vil ikke anbefale Trustpilot til nye iværksætter, det er spild af tid og penge.

Alene det de fraskriver sig al ansvar med meget småt på deres forside, sig måske det hele om dem og om hvor meget styr de har på anmeldelserne.

Vi giver altid vores kunder en god service og skulle der være en enkelt kunde som ikke er enig, strækker vi os meget langt for at gøre kunden tilfreds.
Skulle der være en kunde som bliver mopset som du skriver, må vi sagligt forklare hvad der er op og ned.
Så er jeg overbevist om at andre kunder godt kan gennemskue om de får en troværdig service hos os, når langt de fleste anmeldelser er super gode Big Smile

som iværksættere gælder det om bruge sine kræfter bedste muligt alle og enhver ved vis ændret deres system og der ikke var samme antal ikke sande både af positive som du selv laver eller de negative som konkurrenter kan måske finde på at lave eller bare person ser sur på dig skal du bruge din iværksættere tid på at skrive de skal fjerne den enhver ved største parten ville ikke være der vis deres system var flere info der kræves admin ved og en godkendte bruger krævet der var flere info.

jeg ville aldrig betale et system nogle penge før jeg ser de er motiveret til at forbedret deres system som iværksættere er det vel  din interesse at du bruger din tid bedste muligt end system ellers  hvor du bliver presset til at betale for der kræves faktura ved folk anmelder en .

vi er jo alle iværksættere og i en sammenlet folk kunne vi motivere dem til at forbedre systemet og ved at betale og siger du er tilfreds med at bruger al den tid på fake kunder den kunne du bruge bedre .

Du kan dog betale og slippe for de fleste kunder men som iværksættere går jeg ikke ind for pengeafpresning denne metode må de stoppe med de skal ligge fokus på at forbedre systemet der gør vi iværksættere kan sætte vores fokus på at forbedre vores service over for vores kunder og derved vi levere bedre service

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

SousVideDK:
Den dårlige anmeldelse kan jo komme uanset om du samarbejder med dem eller ej.

Det er altid noget træls noget, at få feedback der ikke har hold i virkeligheden. Men tror ikke man på fornuftig vis, kan komme det til livs.

vis de var motiveret til at forbedre systemet kunne største parten komme til livs , men der måske mange grunde ikke til at forbedre det måske er der overraskede mange dobbelt bruger og derved vil systemet jo se mindre ud og med færre bruger vil aktivitet også falde for den samme person logger ind flere steder med flere ip adresser derved vil de ekstra der er dobbelt i X antal kunne falde med det kræver en del af admin og det koster penge

HUSK måske falder besøgene alt for meget vis det afsløres med for mange dobbelt bruger for systemet er jo et rate system der vil altid være mange dobbelt bruger for der er  mange som er  motiveret til at give en mange positive eller negative anmelders og husk ved sådanne et system når du skal holde mere øje med det grundet systemet ikke er lavet med valid bruger , skal du jo iværksættere tjekke dem engang mere for da det ikke kræves valid bruger kræver det du betaler for der faktura dette ikke alle de vil jo tjekke dem mere når systemet er for let at oprette falske anmelders 

Alle har sine gæt hvorfor de ikke forbedre sig især , dette kan på sigt skade dem at de ikke forbedre sig , for mange  tænker sit og spørgsmålene vil der altid være ved sådan et system der ikke køre valid ved bruger profiler, gør nu trustpilot troværdig det er ikke for meget at kræve 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Greve
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft jurister til at se på Trustpilot, deres ansvar og injurier. Konklusionen er at en privatperson kan stort set skrive hvad som helst om dig uden at du kan gøre noget.

Og Trustpilot har efter deres kritik de første år, meget fokus på at det er forbrugeren der har ret og derfor kan skrive hvad de har løst til. For det er jo forbrugerens opfattelse der tæller også selv om der kan være tvivl om sandheden i det der bliver skrevet af forbrugeren.

Trustpilot tænker ikke over konsekvensen for et lille firma. De er mere optaget af at please mængden/forbrugeren.

Så som jeg har sagt før, nye iværksætter, hold jer fra Trustpilot, de tar ikke ansvar og det kan komme til at koste dig en masse tid og penge.

Alle kan skrive om dit firma også dine konkurrenter. 

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi følger lige med på sidelinjen her, da vi lige har oprettet en profil ved dem. Er der nogen der har erfaring med deres gratis version?

For vi synes at der er en del penge at smide, og er ikke så sikker på at der kommer nok tilbage til os.

atriumWeb ApS

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Årh, en virksomhed, der vil tjene penge? Surprise det er godt nok groft.

Hvordan underbygger du din påstand om at du ikke har tjent en krone på det? Har du data fra Analytics, hvor du har sat en multifunction channel op så du kan se folk ikke har været indeover Trustpilot, eller?

Jeg har selv gratis-versionen - så det er ikke fordi jeg er fortaler for at bruge betalingsversionen. Men jeg har snakket med dem flere gange, og de er frisk på at lade mig teste det af. Giver det plus, jamen så kan jeg beholde det og betale prisen, hvilket jo også er i min interesse.

Ja, der er nogle falske anmeldelser. Jeg mener det var direktøren, Peter, der et sted udtalte at de godt vidste at de første 2-3 anmeldelser var fra mor, far og bedste ven. Men hvad så? Jeg synes stadig Trustpilot giver et retvisende billede. Du kan ikke lave 200 anmeldelser, eller jo, men det tager ufattelig lang tid, og er ikke det værd. I de fleste tilfælde vil det også være nemt at se.

Jeg anmeldte nogle anmeldelser til Trustpilot, da min konkurrent havde været inde og anmelde mig, og der gik det tjept.

Anyway, jeg er ikke en fortaler for Trustpilot, men jeg er en fortaler for at man bygger sine påstande på valid data, og ikke bare svinger nødråb ud om at man aldrig skal bruge dem. Der findes flere cases med folk, der rent faktisk omsætter for mere, grundet Trustpilot.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)