Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavekort der er over 3 år. ???

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej  

jeg er lidt på herrens mark ang. gavekort.

Nu begynder der jo at komme folk hvor gavekortet er udløbet . skal man tage i mod dem eller afviseem n år de er over 3 år gammel. ?

i forhold til forbrugs loven så hedder det jo at de ikke kan benyttes når de er over 3 år. men for at få en glad kunder ville det bedste jo også være at tage imod dem. meeennn de har jo også bare haft 3 år til det.   jeg har før prøvet i en butik ikke at kunne bruge mit gavekort da den var to uger over tid...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville tage imod dem, ud fra din tidligere post har du vist ikke brug for den negative omtale det vil kunne give at de ikke kunne bruge deres gavekort. 

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo også lidt det jeg tænker at det er det bedste at tage i mod dem :)   

Det lyder næsten som om at jeg kun har dårlig omtale sådan som du skriver det men det har jeg altså ikke bare lige til andre der læser samme tråd :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heidi

Aldrig nogensinde om jeg ville tage imod + 3 år gamle gavekort, hvis det er tydeliggjort at de er udløbet.

Forsøg i stedet for at giv den en form for ekstra rabat eller på anden måde gøre dem til glade kunder... men bare at tage imod et så gammel gavekort.. nej tak!.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ting her i forretnings verden positive kunder er de bedste at så give dem et smil , det kan være der du får en ekstra kunden 

De negative kan snakke løs over alt , husk give dem ret , det giver flere kunder for nu anbefaler  de dig, for du levere en super service Smile

smil til verden og være venlig over alt , den markedsføring måde at andre siger godt om dig er jo en del af vores markedsføring strategier som iværksættere og det er normalt den billigste markedsføring måde at folk anbefaler en fordi de synes ens service er suveræn god Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at man snakker med kunden om det og forklare at man normalt ikke tager i mod gavekort der er over 3 år men at man godt lige kan lad det gå denne gang. :)

Men så tænker jeg bare at hvad så næste år og næste år og næste år.  så har man gavekort der er 3-4-5 år over tid. :S 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Heidi:

Hvad med at man snakker med kunden om det og forklare at man normalt ikke tager i mod gavekort der er over 3 år men at man godt lige kan lad det gå denne gang. :)

Men så tænker jeg bare at hvad så næste år og næste år og næste år.  så har man gavekort der er 3-4-5 år over tid. :S 

Tag i mod det, og nyd at du fik forrentningen i 3 år. Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:
Det lyder næsten som om at jeg kun har dårlig omtale sådan som du skriver det men det har jeg altså ikke bare lige til andre der læser samme tråd :)

Det var heller ikke det jeg mente :-) Jeg mente bare at folk snakker og der kan hurtigt komme dårlig omtale ud af det. Det var fremtidig dårlig omtale du skulle undgå :-)

Jeg synes også at hvis der klart står på dem at de udløber en bestemt dato eller lign. så se om du kan give dem et godt tilbud i stedet - en "pakke" til en god pris eller lign.

Hvis ikke der lige står en udløbsdato er det straks sværere - så ville jeg tage imod det og se om du kan vende det til positiv omtale, at du er reel og det er super service hos dig.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:
Nu begynder der jo at komme folk hvor gavekortet er udløbet . skal man tage i mod dem eller afviseem n år de er over 3 år gammel. ?

Det ville være en flot gestus, hvor du vil sætte ind på din goodwillkonto!Yes

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne forklare dine kunder at deres gavekort er over 3 år gammelt, og at det desværre er udløbet. Men som god service kan du evt. give dem ret til at købe for 50% af gavekortets værdi  ? :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)