Nu begynder der jo at komme folk hvor gavekortet er udløbet . skal man tage i mod dem eller afviseem n år de er over 3 år gammel. ?
i forhold til forbrugs loven så hedder det jo at de ikke kan benyttes når de er over 3 år. men for at få en glad kunder ville det bedste jo også være at tage imod dem. meeennn de har jo også bare haft 3 år til det. jeg har før prøvet i en butik ikke at kunne bruge mit gavekort da den var to uger over tid...
Jeg ville tage imod dem, ud fra din tidligere post har du vist ikke brug for den negative omtale det vil kunne give at de ikke kunne bruge deres gavekort.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Aldrig nogensinde om jeg ville tage imod + 3 år gamle gavekort, hvis det er tydeliggjort at de er udløbet.
Forsøg i stedet for at giv den en form for ekstra rabat eller på anden måde gøre dem til glade kunder... men bare at tage imod et så gammel gavekort.. nej tak!.
En ting her i forretnings verden positive kunder er de bedste at så give dem et smil , det kan være der du får en ekstra kunden
De negative kan snakke løs over alt , husk give dem ret , det giver flere kunder for nu anbefaler de dig, for du levere en super service
smil til verden og være venlig over alt , den markedsføring måde at andre siger godt om dig er jo en del af vores markedsføring strategier som iværksættere og det er normalt den billigste markedsføring måde at folk anbefaler en fordi de synes ens service er suveræn god
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad med at man snakker med kunden om det og forklare at man normalt ikke tager i mod gavekort der er over 3 år men at man godt lige kan lad det gå denne gang. :)
Men så tænker jeg bare at hvad så næste år og næste år og næste år. så har man gavekort der er 3-4-5 år over tid. :S
Hvad med at man snakker med kunden om det og forklare at man normalt ikke tager i mod gavekort der er over 3 år men at man godt lige kan lad det gå denne gang. :)
Men så tænker jeg bare at hvad så næste år og næste år og næste år. så har man gavekort der er 3-4-5 år over tid. :S
Tag i mod det, og nyd at du fik forrentningen i 3 år.
Det lyder næsten som om at jeg kun har dårlig omtale sådan som du skriver det men det har jeg altså ikke bare lige til andre der læser samme tråd :)
Det var heller ikke det jeg mente :-) Jeg mente bare at folk snakker og der kan hurtigt komme dårlig omtale ud af det. Det var fremtidig dårlig omtale du skulle undgå :-)
Jeg synes også at hvis der klart står på dem at de udløber en bestemt dato eller lign. så se om du kan give dem et godt tilbud i stedet - en "pakke" til en god pris eller lign.
Hvis ikke der lige står en udløbsdato er det straks sværere - så ville jeg tage imod det og se om du kan vende det til positiv omtale, at du er reel og det er super service hos dig.
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Du kunne forklare dine kunder at deres gavekort er over 3 år gammelt, og at det desværre er udløbet. Men som god service kan du evt. give dem ret til at købe for 50% af gavekortets værdi ? :)