Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler Input

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har brug for ris og ros, vi er et telemarketingsburau på Filipinerne.

August 2011 gik vores hjemmeside www.3mtelemarketing.com i luften, men jeg sidder med en halvtom fornemmelse! Vi har egentlig fået meget ros for den i en tidligere tråd men jeg kunne godt tænke mig lidt input.

Håber i finder tiden og lysten til at komme med konstruktiv ris & ros.

Mvh Mark         

     

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok fokusere forsiden meget mere på jeres kerneprodukter, som jeg forstår er Mødebooking, Leadgenerering og Markedsanalyse.

I har tre store billeder på forsiden - men de siger ikke noget, så brug de pladser på at lave bannere for de tre produkter. Husk call-to-action på dem og gør dem klikbare, så man kommer ind på de respektive produktsider.

Der er efter min smag for meget tekst på forsiden; hold det til bullet points og korte testimonials.

Fint med kontaktinfo til højre på siden. Men jeg ville være betænkelig ved at, I er på Philipperne og tænker straks, at "jeg vil da hellere have en lokal virksomhed som leverandør". Så måske lidt mindre vægt på adresse, og mere vægt på telefonnummer. Sæt evt også en lille kontaktformular direkte på forsiden (fx "Ring mig op").

Mht. produktsiderne, så brug billedpladserne til noget relevant. Link til cases, download af en eksempel-analyse eller lignende.

Igen synes jeg her er for meget tekst. Brug krudt på bullet points, der opsummerer kernen af teksten - de kan evt linke videre til uddybende forklaringer.

Det var min 10 ører :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Phillip,

Thank you for you response, its pretty interessting to get the feedback by a visual presentation.

I agree in many of your things and i will take all your comments into account when we plan to make changes to our website.

Have a good day

Kind regards

mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

no worries! I am happy you can use it :)

And thanks for your reply

Have a wonderful week

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)