Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

redirect 301 til en underside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

ville lige høre hvordan SEO guruernes erfaring er med redirect et domæne til et andet domæne.

Jeg har i tidernes morgen købt et par domæner som jeg gerne vil have lidt gavn af i forhold til min nuværende side. rudefix.dk

Jeg har blandt andre, en underside som hedder www.rudefix.dk/bagrude.html som jeg gerne vil styrke

Spørgsmålet er hvordan bruger jeg mit domæne bagrude.dk til at styrke undersiden.. og skal der være indhold på bagrude.dk for at det vil give mening at redirecte den til undersiden på mit domæne som bliver brugt. 

Ovenstående gavn er seføli med henblik på bedre placering i googles dynamiske søgning :-)

Håber ikke jeg er for kryptisk og jeg glæder mig til at høre alle gode råd, erfaringer og vejledning.

Mvh Omar


rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der har et svar?

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at du som sådan får så meget ud af redirecte et domæne til din hjemmeside. I stedet bør du lave en smule indhold på domænet samt et eller flere links til hjemmesiden....

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  SEOPORT Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:
Spørgsmålet er hvordan bruger jeg mit domæne bagrude.dk til at styrke undersiden.. og skal der være indhold på bagrude.dk for at det vil give mening at redirecte den til undersiden på mit domæne som bliver brugt. 

Du får som sådan ikke noget ud af at redirecte et "tomt" domæne til din side. Den primære grund til at have flere domæner er for at fange stavefejl, lignende stavemåder eller fordi et andet domæne er nemmere at huske.

En 301-redirect fortæller blot søgemaskinerne at det indhold, som før var på bagrude.dk er flyttet til rudefix.dk/bagrude.html.

Mit råd ville være at lave noget indhold på bagrude.dk og smide et normalt link derfra og ind til rudefix.dk/bagrude.html. Så kan du altid 301-redirecte den engang i fremtiden.

-

Frederik

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ville bare lige sige super tak for jeres svar og som man siger -bedre sent end aldrig- dvs. mit svar :-D

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)