Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! mangler foredragsholder til d. 2

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

I forbindelse med en camp vi lige har haft her på skolen for alle videregående uddannelser på

Erhvervs akademi Sjælland (Finansøkonom, Handels økonom og Datamatiker (som jeg selv går på) ) og hver klasse har en dag de skal lave et arrangement for alle klasserne, vi havde så i tankerne at vi ville have et foredrag med en iværksætter, men da vores budget er meget snævert (1.000 kr.) ville vi høre om der var nogle her på Amino som enten har lyst til at lave et foredrag for omkring 100 unger mennesker.

Med Venlige Hilsner

Kasper Franz

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg kommer gerne forbi og viser en film som vi har lavet om superiværksætteren Peter Madsen, der har bygget 3 ubåde. Alle funktionsdygtige. Den sidste kan krydse Atlanten. Han har netop bygget en rumraket. Filmen er blevet vist i DR og i andre dele af verden. Den er sjov og meget pudsig. Jeg fortæller om verdens sværeste iværksætter at arbejde sammen med og besvarer spørgsmål. Rejsen betales på 1st + frokost. Deal?

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan fortælle om min rejse om at bygge livsglædecentret og hvordan jeg idag lever af at skabe livsglæde for folk som sexolog, parterapeut og tantramassør

Min egen drøm om at være iværksætter og den angst og udfordringer jeg har haft siden jeg var på iværksætter kursus for første gang for ca 10 år siden

Det ville være en glæde for mig at fortælle den rejse..i at bevarer troen på det som man kan mærke i sit indre .. er ens vej

Prisen okey

 

 

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Franz:

Hej 

I forbindelse med en camp vi lige har haft her på skolen for alle videregående uddannelser på

Erhvervs akademi Sjælland (Finansøkonom, Handels økonom og Datamatiker (som jeg selv går på) ) og hver klasse har en dag de skal lave et arrangement for alle klasserne, vi havde så i tankerne at vi ville have et foredrag med en iværksætter, men da vores budget er meget snævert (1.000 kr.) ville vi høre om der var nogle her på Amino som enten har lyst til at lave et foredrag for omkring 100 unger mennesker.

Med Venlige Hilsner

Kasper Franz

Hej Kasper

SHIT - hvis det ikke lige havde været på Sjælland så var jeg MEGET gerne kommet forbi og fortalt om mit iværksætterliv som prof. bobslædekører og indkasttræner.

Jeg holder en del foredrag i Danmark og udlandet for bl.a. unge mennesker om arbejdsglæde, motivation og samarbejde 

http://www.throwin.dk/foredrag.htm

Jeg plejer at få et noget højere beløb end 1000 kr. for mine foredrag, men jeg holder gerne et par foredrag om året hvor jeg går på kompromi med prisen, hvis det er i den rette sammenhæng.

Da jeg kommer fra den nordvestlige del af jylland, vil det dog være en underskudsforretning for mig hvis indtægten kun er 1000 kr. Sig til hvis I engang har et budget der er lidt større - for jeg elsker at inspirere andre mennesker Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)