Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af interessante varepartier

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja... alt er jo relativt ... og hvad kunne et interessant vareparti være?

Først og fremmest er det vigtigt at jeg har muligheden for at prøve det stille og roligt af ... dvs. jeg er ikke interesseret i at skulle aftage 200 stk. af den samme vare. Der skal være mulighed for at måtte aftage ex. 50 stk. af den samme vare.

Det kunne være acc. tøj sko til damer. Gummistøvler. smarte silicone ure til drenge, mænd ... har allerede til piger, damer http://toejsnoren.dk/group.asp?group=194 Noget er er nogenlunde let omsættelig her i vinteren :-) Og noget der er lidt fortjeneste på ... ellers er der jo bare spild af tid & penge :-)

Lad mig endelig høre om der er nogen der har et eller andet spændende lager - de gerne vil have ryddet op i :-)

Billeder og priser kan evt. sendes til mail hremo@besked.com

 

 

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at se på vores varepartier. Vi har dog et forholdsvis højt minimumsantal, men du er velkommen til at kontakte os alligevel.

Med venlig hilsen

AP Group

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har skam været inde og kigge, men problemet er nok at I har et lidt højt minimum til min lille forretning :-) I kan vel ikke overtales til at pakke 50 stk ? ;-)

Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en mail afsted til jer.

Fra 7200 Grindsted
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

har nogle varepartier som jeg godt vil sælge i mindre mængder

torbenrotvig@gmail.com

skriv hvis du vil vide mere

Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

Jeg vil gerne se hvad du har. Evt. hvis det er muligt - send lidt billeder og priser til hremo@besked.com

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - med de portionsstørrelser du søger kunne det måske være en idé for dig at købe ind på vores fysiske auktioner i Kolding - vi afholder 1-2 auktioner om måneden og har netop det "speciale" at vi ofte har mindre og blandede partier og portioner nye varer til salg. - Det er yderst forskelligt hvilke slags varer vi handler på auktionerne - så der er masser af bredde i Wink - se mere på www.nordiskauktioner.dk - næste katalog er klar søndag/mandag i denne uge.

Vh

Annette

 

Venlig hilsen Annette & Jan

Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Tak for dit tip - jeg må ind og se hvad det er for noget. Rigtig god dag ;-) Mvh Rikke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)