Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statisk placering med Adwords???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adwords eksperter,

Jeg sidder her og tester min AW kampagne, - Er det mulig at fortælle google at jeg fx. vil ligge nr 2. i de sponsorede links udfra ordet xxxx uanset hvad klikprisen er, som en statisk placering indtil mit budget er brugt op?

Ser frem til svar.

DBH

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende.. Jeg følger lige med.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ellers et interessant spørgsmål, men jeg får bare en "Siden er ikke tilgængelig" når jeg forsøger at besøge siden du linker til. :(

Full-service webburea: WebPilots.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt svar - Nej, det er ikke muligt.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Hvad er denne funtion så?  "Opret regel for søgeord" "Skift maks. cpc bud" Automatisk handling "Hæv bud" krav Gns. position dårligere end __

Ser frem til svar

DBH

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian.J:
Hvad er denne funtion så?  "Opret regel for søgeord" "Skift maks. cpc bud" Automatisk handling "Hæv bud" krav Gns. position dårligere end __

Med den funktion giver du Google carte blanche til at fastsætte dine klikpriser. Det kan ikke anbefales.

Med et begrænset budget er det mest optimalt at gøre følgende:

  • Vælg dit budget
  • Vælg det antal dage, kampagnen skal køre
  • Fastsæt den klikpris, der lige akkurat får dit daglige budget til at blive brugt

Det vil sige:

Hæv klikprisen, hvis du ikke får brugt dit daglige budget
Sænk klikprisen, hvis du bruger dit daglige budget før midnat

Det giver dig flest klik for pengene. Du bør ikke fokusere på annonceplaceringer.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Jensen:
Det giver dig flest klik for pengene. Du bør ikke fokusere på annonceplaceringer.

 

Absolut ikke enig.

Det handler ikke om "flest klik for pengene" men om at få de rigtigt klik/besøgende. Og 10 dyre besøgende af høj kvalitet er langt bedre end 50 billige besøgende af dårlig kvalitet.

Og det er nu engang sådan at kvaliteten/ konverteringer fra AdWords besøgende er højest med placering i top 4 side 1. Så ligger man fra midt til bund side 1, så har man sikkert billige besøgende, men kender ikke mange der har succes på disse positioner.

Og specifikt for denne kunde, vil en topplacering være essentitelt. Tvivler på at kundens målgruppe ser/ klikker på mere end på 2-3 AdWords kampagner, så en midt til bund placering vil være nytteløst.

Jeg har nævnt det mange gange her på Amino. Sørg nu for at få de topplaceringer (gennemsnitlig pos. fra 2-4 alt efter konkurrencen), hvis I vil opnpå den helt store succes med AdWords. Dette selvfølgelig forudsat at alle andre kvalitetsparametere er opfyldt.

Johannes

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Mange tak for svar, - Jeg vil forsøge at ændre i indsillingerne igen, tusind tak.

DBH

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Jensen:
Sænk klikprisen, hvis du bruger dit daglige budget før midnat

Hvorfor ikke bruge budgettet før midnat?

For denne kunde, ville jeg nok foreslå (alt efter kundens egne erfaringer og Analytics data) at sætte nogle begrænsning på, når nu budgettet bliver brugt for hurtigt.

Det kunne være at kampagnerne kun skal være aktive fra mandag til fredag fra 08.00 til 17.30. Det vil umiddelbart være i dette tidsrum at målgruppen rammes bedst.

Johannes

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)