Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til en vudering af min site.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Vi vil alle gerne lave mere salg. Og derfor er jeg kommet i det stadie. At jeg ikke lige kan se hvorfor, at folk kun kigger på en side på mit site. Måske har jeg bare stirret mig blind hvem ved. 

Det skal lige siges at jeg har en god 1 sides trafik og salg. Men har kun en 10% side to luren og kiggeri. Derfor tror jeg at jeg kan forbedre lidt. Men mangler lidt konstruktiv kritik.

 Jeg har overtaget denne site fra en anden, for mindre end ca 2 uger siden. så der er stadig lidt rettelser som jeg skal til at gå igang med.

Men kunne i evt. Hjælpe mig med hvorfor jeg kun får folk til at kigge på en side. + Evt. hvordan jeg kan lave gøre sitet til en gensalgs site for nuværende kunder. Da gensalg er ikke godt nok i forhold til egne forventninger.

www.121doc.dk

Kom med lidt feedback hvis i har tid og interesse.

Hilsen Jim

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim

Super flot side, der er overskuelig og nem at gå til

God dag til dig

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan slet ikke se, at det er en webshop, hvis jeg kommer direkte ind på forsiden.

Signaler, at det er en webshop:

  • Flyt kreditkort/betalings-ikoner op øverst på siden
  • Hav en (tom) indkøbskurv højt oppe på forsiden - brug evt. noget af den meget plads topbanneret ellers bruger.

Andre forslag:

  • Erstat "Behandlinger"-overskriften i menuen med noget købsorienteret, fx "Køb behandling for:"
  • Hav tydeligere call-to-actions på kategorisiderne (fx http://www.121doc.dk/impotens.html). Hav fx "Køb" eller "Bestil nu"-knapper på alle produkterne.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Andersen:

Hej alle aminoer.

Vi vil alle gerne lave mere salg. Og derfor er jeg kommet i det stadie. At jeg ikke lige kan se hvorfor, at folk kun kigger på en side på mit site. Måske har jeg bare stirret mig blind hvem ved. 

Det skal lige siges at jeg har en god 1 sides trafik og salg. Men har kun en 10% side to luren og kiggeri. Derfor tror jeg at jeg kan forbedre lidt. Men mangler lidt konstruktiv kritik.

 Jeg har overtaget denne site fra en anden, for mindre end ca 2 uger siden. så der er stadig lidt rettelser som jeg skal til at gå igang med.

Men kunne i evt. Hjælpe mig med hvorfor jeg kun får folk til at kigge på en side. + Evt. hvordan jeg kan lave gøre sitet til en gensalgs site for nuværende kunder. Da gensalg er ikke godt nok i forhold til egne forventninger.

www.121doc.dk

Kom med lidt feedback hvis i har tid og interesse.

Hilsen Jim

Det er som udgangspunkt et fint layout du har til din hjemmeside. Men jeg kunne forestille mig at der er mange som ikke køber fordi de ikke er klar over det er en webshop. Det ligner mere end informationside til et produkt hvor du så bagefter søger på nettet efter en shop - eller finder det i en butik nær din bolig.

Det første jeg gør når jeg kigger på sådan en tråd her er, at klikke på linket og så kigger jeg på hjemmesiden. Det er først nu, hvor jeg læser dit indlæg jeg er klar over det er en webshop. Det skal du have lavet om på. Der skal være meget mere fokus på salg, produkter og at det faktisk er en webshop. Din hjemmeside ligner til en forveksling i mit hovede, noget der kunne være lavet af netdoktor eller andre lignende sider.

Mit råd er at du får dine "se priser" mere frem på siden og ikke mindst gør det mere synligt at det er en webshop. 

Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart der er for meget tekst på forsiden... Nogle flere billeder + tilhørende tekst kunne måske hjælpe....

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Phillip - man skal kunne se, at det er en webshop, virker mere som en masse information.

Derudover går det helt galt allerede i første sætning: "121doc.dk er en online klinik, der udføre professionelt medicin bestilling online."

Som potentiel kunde tænker jeg med det samme, at siden er amatøragtig og utroværdig!

Hvis du er interesseret i at maksimere din conversion, hjælper jeg gerne.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip:

 

 



Jeg har en ide om at bruge den der sindsyge Icon på vores engelske site (call me back). og bruge den til en slags call to action knap. Både for nye kunder men også exsiterende kunder. den hopper jo med på ALLE de sider jeg kigger på.

var det ikke en god ide ?

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Berlin:

 

Hvis du er interesseret i at maksimere din conversion, hjælper jeg gerne.



Lad mig høre hvad du har af ide. Og hvad det koster.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide om at bruge den der sindsyge Icon på vores engelske site (call me back). og bruge den til en slags call to action knap. Både for nye kunder men også exsiterende kunder. den hopper jo med på ALLE de sider jeg kigger på. var det ikke en god ide?

Det er en god ide, hvis dit mål er at ringe til folk. Men jeg ville nu lave om på knappen, fordi den er så anonym og falder lidt i baggrund, da den har samme farve som andre navigationselementer. I min verden er det vigtig at adskille, hvad der er navigation og hvad der er call-to-action. Og det kan man bl.a. gøre med forskellige farver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikea virker.

Se en sammenligning:

Ikea's produkt oversigt: http://screencast.com/t/kMSEaD5KU

Din produkt oversigt: http://screencast.com/t/n90HrDoPLXqk

Der er meget forskel. Ikea er en webshop og din er en informations side.

Produkt visning:

Din side: http://screencast.com/t/L6vGTcZDDq <- din knap forsvinder og alt for meget info. Lav evt. noget læs mere omkring produktet istedet for at liste det hele der.

Ikea: http://screencast.com/t/BS1AoVQ6 <- Dette er en rigtig produktvisning side 

Det er ikke svært at se forskellen :).. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)