Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny forside (Webhotel-Tjek)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop frigivet en ny forside på Webhotel-Tjek, og da I plejer at være rigtig gode til at komme med brugbar feedback, vil jeg gerne høre jeres mening.

Det jeg ønsker feedback på er:

  • Er forsiden overskuelig - og er den til at "forstå"?
  • Er budskabet klart og tydeligt - indbyder det til at "klikke videre"?
  • Er der noget ved forsiden, som ikke giver mening?
  • Mangler der noget?

Jeg håber, at du vil poste lidt konstruktiv feedback her i tråden :o)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har taget et kig på din nye forside, og der er et par ting jeg nok ville gøre anderledes.

Din header, hvor logoet er placeret, fylder rigtig meget, hvilket betyder, at hvis man sidder på en lille skærm, så vil man kun se den øverste menulinje, headeren samt det store kollage-billede - og måske lidt tekst. Det synes jeg er en skam, da det øverste af siden bliver meget sort og grå og det andet man ser, er et billede, som måske ikke siger så meget om websitet.

Derfor synes jeg, at du burde lave headeren mindre, og eventuelt lægge logoet i samme linje som menuen, så du kun får én linje. Og så kan du f.eks. tilføje en tynd, grå linje neden under menuen, hvis du gerne vil beholde noget af designet med det sorte og grå.

Jeg synes også det kunne være en ide, enten at lave kollage-billedet lidt mere lækkert, og så lade det linke til en oversigtsside med de forskellige webhoteller. Eller også kunne du droppe kollagen og fokusere mere på de små webhotel-logoer. Det kunne i øvrigt være pænt, hvis du kunne få logoerne til at passe lidt bedre i størrelsen, så man kan se det hele.

Men egentlig burde hovedfokus på forsiden være de to call-to-actions -> sammenlign webhotel og find det optimale webhotel, for det er jo det, du gerne vil have folk til. Jeg sidder ved en ret stor skærm, men skal scrolle for at se de grønne knapper, og det netop være dem jeg ville mangle, hvis jeg var på udkig efter et webhotel. Så ryk dem op og så billeder nedenunder Smile

Håber du kan bruge min feedback.

Mange hilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

siden er ganske enkelte ikke brugbar til hurtigt tjek alle samme webhotel og sætte sine krav, jeg skal tjekke hvert enkelte hele tiden , jeg må erkende google giver mig et hurtigere overblik for der kan mine søge krav ind 

gør det bedre end google gør det let at søge på alle samme på engang og ikke hvert enkelte 

  • jeg kræver mb plads 
  • jeg har den trafik
  • asp webhotel
  • php webhotel
  • hvad siger op tid

jo flere ting man kan klikke på engang og hurtigt finde det til sin pris og efter sine krav er det jo bedre for derved kan jeg begynde at bruge din siden til noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse og Mikael (beklager det sene svar).

Sisse: Mange tak for din meget detaljerede feedback. Du har nogle gode pointer, som jeg vil tage med i mine overvejelser, omkring forsiden.

Mikael: Også mange tak for din feedback. Dit forslag om at kunne udvælge webhoteller ud fra priser, serverplads mv. vil selvfølgelig øge brugervenligheden - det er helt sikkert noget, jeg vil arbejde videre med.

Endnu engang tak for jeres synspunkter og idéer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner noget call to action på forsiden, gerne med en mulighed for at søge efter et webhotel der passer lige til mig, hvor man ligesom Mikael nævner, kan angive forskellige parametre, som f.eks. pris, trafik, plads osv. osv.

Når jeg går ind og ser på de enkelte webhoteller fra en udbyder, savner jeg oplysningen om, hvilket land deres servere er placeret i, samt om supporten taler danske eller engelsk.

Hvis jeg skal kommentere lidt på dit design, må jeg give Sisse fuldstændig ret i, at hele din header er alt for stor. Den plads kunne bruges meget bedre efter min mening.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet lidt videre med jeres ønsker, om at kunne søge på de forskellige informationer. Det er nu muligt at søge efter webhoteller og VPS via Webhotel-Tjek.

Dernæst har jeg valgt at udnytte den tomme plads i headeren til en "hurtig søg"-funktion (call-to-action), som skal gøre det lettere og hurtigere for brugerne, at finde frem til webhotellerne. Parametrene i "Hurtig søg"-funktionen kan justeres, og flere parametre kan tilvælges, når brugeren når frem til søgesiden - efter at de første resultater er præsenteret. Brugeren kan også tilgå den avancerede søgefunktion via et toplink, og starte en helt nyt søgning.

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på søgefunktionen og dens funktionaliteter - hvordan synes I, at det fungerer?

AffiliatePro: serverplacering/placering af datacenter har jeg i forvejen i tankerne. Min forventning er, at det bliver et parameter, som vil kunne findes i specifikationerne på et tidspunkt.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kan rigtig godt lide stilen og de små ikoner på dit website. Det virker også rimeligt overskueligt.

Jeg synes at den simple søgefunktion er lidt for enkel, men jeg kan godt se at det kan være svært at få plads til det hele. Hvor er det link til den avancerede søgning? Det ville være godt at have et link til dette lige under den simple.

Headeren er en anelse høj :-) Det ville være godt at skære 30-40 pixels væk over og under logoet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Jeg har arbejdet lidt videre med jeres ønsker, om at kunne søge på de forskellige informationer. Det er nu muligt at søge efter webhoteller og VPS via Webhotel-Tjek.

Dernæst har jeg valgt at udnytte den tomme plads i headeren til en "hurtig søg"-funktion (call-to-action), som skal gøre det lettere og hurtigere for brugerne, at finde frem til webhotellerne. Parametrene i "Hurtig søg"-funktionen kan justeres, og flere parametre kan tilvælges, når brugeren når frem til søgesiden - efter at de første resultater er præsenteret. Brugeren kan også tilgå den avancerede søgefunktion via et toplink, og starte en helt nyt søgning.

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på søgefunktionen og dens funktionaliteter - hvordan synes I, at det fungerer?

AffiliatePro: serverplacering/placering af datacenter har jeg i forvejen i tankerne. Min forventning er, at det bliver et parameter, som vil kunne findes i specifikationerne på et tidspunkt.

Det hjalp virkeligt meget at man kan søge på en del server teknologi php HTLM  mv 

Virkeligt blevet en meget mere brugbar side nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tinocordes.

Tak skal du have - og tak for din feedback.

Toplinket kunne man kun se, når man havde admin-rettigheder (det var en fejl, og det er rettet nu).

Der kan næsten ikke være flere felter i "hurtig søg"-funktionen, men jeg vil alligevel se, om jeg kan få plads til linket under "hurtig søg" - det vil virke logisk at have under formularen (som du nævner og efterspørger).

Min pc har en meget høj opløsning, så det er lidt svært for mig at se, hvor meget headeren fylder med en mindre opløsning. Har du mulighed for at uploade et screenshot her i tråden, og samtidigt angive, hvilken opløsning du benytter?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver misviset ved en af dine priser.

Du skriver at Cliche Alfa er den billigeste ja pr måned, men så kommer der lige oprettelese som er skyhøj. Derved er zxnet billigere.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)