Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funkygirl.dk - Feedback på nyt site

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyeligt smidt mit nye site op - http://www.funkygirl.dk, hvor vi sælger sygeplejeure, silikoneure og andre billige ure.

Jeg håber på at få feedback sitet, så jeg kan få lidt hints til hvordan det kan gøres endnu bedre.

Takker!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget smuk pige i headeren - men det giver et billede af at sælge andet end sygeplejeure. Det giver mere et billede af at sælge almindeligt kvindetøj. Men jeg kan godt lide det enkle design!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop Smile

Lidt info i under produkt beskrivelser 

Materiel hvad er det lavet af  og hvad betyder de stoffer er det holdbart vandtæt eller 

Derved lav en FAQ -  wike siden , ordbog side med alle de vigtigste spørgsmål , derved folk hvad de køber .

huske giv alle billedene titler og tags derved en chance det findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige at jeg er enig med Andreas omkring pigen i headeren.

Når man går ind på jeres børneure er det forvirrende at der hvor man vælger urets farve er efter knappen til at tilføje det til kurven.

Dine sidetitler er ikke optimale:

Titlen på forsiden fortæller intet om hvad man kan købe i shoppen.

Titlerne under de forskellige produkter hedder bare "Sygeplejeure.Funkygirl.dk - Er du funky nok?" prøv i stedet noget som "Sygeplejeure i smarte designs og farver" Du har 64 tegn at gøre godt med Wink

Dine sider mangler en Meta beskrivelse og Meta keywords.

Ellers så kan jeg godt lide det simple design Smile

Held og lykke med siden.

De bedste hilsner

Therese E. Olsen

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan faktisk også godt lide designet - måske er pigen lidt for distraherende for os mandfolk, men I henvender jer nok også mere til det kvindelige køn.

Vi sælger selv ure, og en ting jeg kan anbefale dig er, at oplyse om min/max cm-værdi på remmenes spændehuller. Især på børneure og ure til kvinder, får vi helt ekstremt mange henvendelser på om remmen passer til det og det håndled. Det er helt vildt så mange kvinder der er overbevist om at de har et ekstremt spinkelt håndled.

Så få en cm-værdi på omkredsen - det kommer til at spare dig en masse support, hvis du oplyser om det på produktbeskrivelsen :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar. Jeg faktisk lidt overrasket over at så mange ville give feedback. Det skal klart hjælpe i udviklingen af siden.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg troede faktisk at det var tøj, men synes også det er nogle fede produkter, I har..

Nem og overskuelig webshop. Jeg har selv webshoppen www.Dulleshoppen.dk hvor jeg sælger Hair Extensions.

Held og lykke med den!

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er noget langsom i det tog en evighed inden jeg kunne åbne siden nye produkter og ved hver ny ting ca. 4 sek inden der sker noget i min ie 9.0

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved der kan være nogle problemer med performance. Jeg har en dialog kørende med Surftown der hoster sitet. Og selvom sitet kører meget hurtigt på min egen server har de svært ved at forklare hvorfor det tager evigheder i perioder hos dem.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

har fundet en fejl på din ellers flotte stie

går man ind på http://www.funkygirl.dk/p/14/farverigt-reliefur og trykker større billede på det store billede og lukker det igen og vil se et andet billede i stort format så åbner der godt nok en lille hvidt felt men der sker så ikke mere.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)