Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UK pallets, nogen der ved om man kan købe disse i DK?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i dialog med en stor engelsk kæde dr gerne vil have nogle af vores produkter, hvilket selvfølgelig er dejligt.

Men de kræver at varen leveres til dem på UK pallets - hvilket er noget anderledes end en EURO palle - kan man købe disse et sted i DK, eller skal man sende produkterne til et britisk speditionsfirma som så om-pakker?

Håber dette lige rammer en der ligger inde med lidt viden på området :)

Bendtsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen,

Eller også laver du den lette version, køber/låner nogen ved de danske speditører der har trafik til England, som du jo sikkert skal have fat i alligevel. Spørg evt. om de har et bytte system.

Lad være med at pakke om nok en gang, det er dårlig logistik, bliver alt for dyrt og man risikerer skader. Gør det ordentligt fra start...  Big Smile

Tillykke med handlen....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hereford
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Fra  stock2u Ltd. Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen, Vi driver vores forretning i England og distribuerer møbler over hele England. Vi bruger ikke paller, men har palle distributører der banker på vores dør for business ugentligt. Så jeg er sikker på jeg kan hjælpe med at finde UK paller - eller andre ting herovre. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor UK paller er nødvendige - trucks kan normalt håndtere begge typer - lyder som Engelsk bureukrati - det har vi set meget af!

Du kan kontakte mig på henrik@stock2u.co.uk eller +44 (0)1432 851 824

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det skulle være på baggrund af et automatiseret lager setup, der gør at de kkun kan håndterer denne type af paller, men håber jeg bliver klogere, når jeg skal over og møde dem om et par uger.

Hvordan er dit setup, kan man leje plads pr. palle hos dig, og kan du så leverer flere mindre sendinger til kunden? Hvis ja kunne jeg godt være interesseret i en pris på dette :)

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)