Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorinventar??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi står og skal bruge inventar til nyt kontor pr. 1/2. Er der nogen der har kendskab til et sted hvor man kan skaffe dette billigt?? Det må gerne være brugt.
 
På forhånd tak.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i Mellergaard her på Amino, han er vist tidligere kontormøbelforhandler...

 
/Brian
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Som svaret i den private besked, så send mig en mail på mads@mellergaard.net - så sender jeg dig en brochure!
 
 
Briian -> Tak for opmærksomheden Det er jo rart når man selv sover lidt i timen...
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehehe....

Jesper -> Jeg overvejede faktisk kraftigt en ny titel til min signatur, nye visitkort mv., da jeg her den anden dag så Dagens Danmark (JA, hvis du læser med DeMib - du læste sgu rigtigt, jeg så tv )
 
Der var de to meget fine mennesker inde, som jeg desværre har glemt navnene på nu, men hende den ene havde fløjet til Kabul, og ham den anden var bådbygger... to VIRKELIG geniale tosser... og ved du hvad de kaldte sig selv?!
 
Originaler... haha... dét er sgu da humor...
 
Så fremover må det blive :
 
De Venligste Hilsner
 
Mads Mellergaard, Original
 
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejs Matt

Jeg står og skal bruge lidt kontor-møbler til et hjemmekontor.
 
Har du nogle varer til overs fra din tidligere virksomhed?
 
Det var ellers et helvede at finde dig her på amino....først da jeg rendte ind på www.mellergaard.net fandt jeg ud af det med navneskiftet.
Nå....men tillykke med det....
 
mvh
Bjarne

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne & Kim W

Undskyld min fraværenhed, men det har været en hektisk jul og nytår periode!!
 
Jeg har desværre intet tilbage fra min tidligere virksomhed, og da lageret af min leverandør er kørt i bund og produktionen stoppet på serien, er der ikke så meget mere at gøre desværre...
 
De sidste 3 paller møbler jeg havde tilbage, valgte en truck at tilintetgøre på det delelager jeg havde, så de er nu endt i brændeovnen...
 
Jeg kan anbefale Jer at rette blikket mod www.kitoffice.dk - der finder I nogenlunde priser og en ok kvalitet.
 
Ellers kig på www.dba.dk - gør det til en daglig rutine at runde den side når i starter ud om morgenen, og slutter om eftermiddagen... Dér har jeg gjort nogle RIGTIG gode handler inde gennem tiden!!  og så køb et par ugers adgang det kan klart bedst betale sig.
 
Held og lykke med det. Og hvis I får et tilbud, så send gerne et udkast til matt@mellergaard.net - så skal jeg hurtigt lige give mit bud til Jer om det er billigt nok jeg kender trods alt lidt til avancerne i den branche...
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/29/2005 5:38:08 PM Forfatter: Bjarne Brusen

Det var ellers et helvede at finde dig her på amino....først da jeg rendte ind på www.mellergaard.net fandt jeg ud af det med navneskiftet.

Nå....men tillykke med det....
mvh
Bjarne

 
Hehe... ja må indrømme at det også skaber EN HEL DEL problemer for tiden, med papirer og registreringer - ikke mindst det offentlige - med navne der krydser hinanden
 
Men tak, jeg er rigtig glad for det og har ikke fortrudt et eneste øjeblik! Mere om det andetsteds (klik på linket i bunden af min signatur hvis du vil læse lidt mere om hvad, hvorfor osv?!)
 
 
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matt. Tillykke med dit nye navn :) Det er da egentlig skægt.. Jeg kender det så godt lidt fra mig selv: siden jeg var lille havde jeg et uofficielt mellemnavn som min papfar kom med, og min mor fik det så da hun blev gift - og det sneg sig også ind på faktisk alle steder i mit liv: bankpapire, eksamensbeviser osv; undtagen på mit sygesikringsbevis. Og engang imellem så får man lyst til at luge ud i alt det gamle, så jeg smed mit mellemnavn ud - og nu hedder jeg så bare det jeg rigtig hedder :)

Jeg blev ihvertfald lige nødt til at smide en kommentar..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak David

Jeg må indrømme (lidt naivnt vel) at det først sådan for alvor bagefter gik op for mig hvor meget det egentlig udgør i ens liv...
 
Registreringsattest på bilen, leasingselskabet, benzinkortene, dankort, bankpapirer, registreringer i kæmpetal på internettet + konti mv., visitkort skal der trykkes om osv. osv.
 
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)