Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop- Hvad gør jeg forkert?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene:

Hm.. Jeg er altså lidt en amatør og har meget at lære endnu Smile

Tak for det, nu skulle den være klaret. Har kun skrevet webadressen, det kunne måske få nysgerrige til at kigge forbi min webshop, også dem der ikke troede de manglede børnetøj Smile

Mange hilsner Malene

Ja nu virker det.

Kiggede lige forbi din shop. Nu har jeg ikke meget forstand på webshops men det ser da umiddelbart virkelig flot ud. Overvejer næsten at købe noget selvom jeg ikke har børn.

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Johannes

Undskyld min sene tilbagemelding.

Jeg kunne virkelig godt bruge din hjælp, det er bare meget sjældent at nogen tilbyder at hjælpe uden at skulle have betaling for det, så tusind tak for det. Jeg er, som sagt meget ny i faget, og har bevæget mig ind i en verden, som jeg slet ikke kender.

Mange hilsner

Malene

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Nu sidder jeg her som "ung mand" i 20'erne der (endnu) ikke har børn og tænker som det første: "hvad pokker er det for et domæne?" Inden jeg gik ind på din flotte webshop havde jeg allerede distanceret mig udelukkende pga. navnet.

Jeg vil på ingen måde vove mig ud i at gætte hvordan dine potentielle kunder (forældre) tænker, men synes alligevel du burde få mine tanker som input - det kunne jo være at jeg ikke er den eneste der tænker sådan.

Derudover bør du se på dit logo. Det er charmerende at bogstaverne minder om ballonbogstaverne fra Bamses Billedbog, men de hænger ikke sammen med top-bagrunden.

Derudover bør du overveje at læse e-pusher. Her fortæller Martin hvordan man skal passe på med at have "Log ind" alt for tydeligt ved checkout.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)