Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis kontor, kaffe og internet.. "Den Mørke Gang"

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Miracle A/S har stillet ca.650 kvm til rådighed for alle iværksættere, studerende praktikanter og arbejdsløse i deres hovedkvarter i Ballerup. Vi har en hel 2'anden sal vi kan tage i brug.

Jeg flyttede ind fredag morgen på "Den Mørke Gang", og min ven kom lidt senere op ad dagen.

Mere info kan findes på www.miracleas.dk

Eller på http://www.facebook.com/pages/Den-M%C3%B8rke-Gang/193638080710359 Beklager det lange link, men jeg kan ikke give siden en ny adresse før der er mindst 20 likes.

Konceptet er simpelt. Find et bord, en kop til din kaffe, og på med "ja-hatten"! Vær med fra start når der skabes et nyt kreativt forum.

Jeg har indtil fredag morgen siddet hjemme hos mig selv med min bærbare, en telefon som wifi hotspot, og mit spisebord som arbejdsstation. 

Nu sidder jeg her: http://www.miraclechannel.dk/video/3751381/de-frste

Kom frisk alle iværksættere. Her er masser af plads. 

Den facebook gruppe jeg har oprettet har ikke noget fast koncept eller nogen retningslinier.

Min første tanke var at skabe et ansigt udadtil for "Den Mørke Gang" på Facebook. Et sted hvor alle der flytter ud kan kort præsentere sig selv, og hvad deres mål med a flytte herud er. Men jeg er åben for forslag eller ændringer. Det ikke mit projekt. Det er Miracle's. Og de giver os frie hænder. Så har du ideer eller andet relavant kan jeg kontaktes på facebook eller via mail info@mesto.nu

Mvh Tim Ingvorsen.

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er ikke helt tosset ham Mogens ! :-)

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler en udgave i århus!

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Han er ikke helt tosset ham Mogens ! :-)
Bestemt ikke.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Tillykke med de nye lokaleforhold i Miracle Geekhouse (Den Mørke Gang) i Ballerup. Skype-Smile

Det er dejligt at høre, når iværksættere får så fantastiske muligheder for fælles sparring og dynamik.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tak. Det alle der har fået muligheden heldigvis. Jeg er kun første mand på pletten.

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

8 likes så kan vi navngive facebook siden

Og, husk alle forslag til hvad facebooksiden skal kunne, gøre, eller virke som kan vi tage en snak om over en kop kaffe hvis i vil være med hos Den Mørke Gang. Ligesom alt andet omkring miljøet derude. Vi bestemmer selv. Vi må bare ikke ødelægge noget, selvfølgelig.

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville bare lige bumpe den i tilfælde af nogen ikke havde set den endnu:)

Edit-- har lige opdaget jeg har lavet fejl i overskriften.. Godt jeg ikke er repræsentant for Miracle, så havde det da først været pinligt

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Du kunne jo oplyse i dit bump, at du faktisk allerede har nået de "Synes om", du skal bruge til jeres Facebook side, Den mørke gang.

Tillykke med det. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)