Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kondomer, soltøj og nu også slettede billeder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En stor del af mit iværksætterliv startede her på Amino og selvom jeg er kommet og gået lidt afhængigt af temperaturen herinde, så har jeg bestemt ikke forladt Amino (jeg er så gammel herinde, at jeg faktisk deltog i diskussionen om hvorvidt fonten skulle være Comic Sans eller ej - nogen der husker den?).

Nå - men det her er ikke noget revolutionerende, men det føles rigtigt at dele på Amino, når jeg har startet noget nyt og det har jeg for nyligt. Jeg har jo to webshops med hhv. kondomer og soltøj og nu har jeg også kastet mig over at finde folks slettede filer. Jeg har nu arbejdet i mange år med harddisk recovery (disciplinen at finde og gendanne slettede filer), men ikke for private. Men det er ændret nu. Så skulle du en dag stå med slettede filer og uden back-up, så ved du, hvor du skal gå hen. Vores firma (jeg har teamet op med et andet firma) hedder Disk-Doktoren og vi har no-cure-no-pay, så kan vi ikke hjælpe er det gratis.

Jeg er selv ret godt tilfreds med hjemmesiden (bemærk den talende mand - når du udfylder formularen hvis du afprøver den).

Det var alt - ville bare dele med andre der kender begejstringen ved at starte noget nyt

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden er nærmeste perfekt tillykke med det Big Smile

videoer om alt og den var endnu bedre , i alt ikke tit man ser så en gennemført side tillykke med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Mikael Big Smile

Jeg er også meget tilfreds med den og de første tilfredse kunder har været gennem butikken

Bedste hilsner

Morten

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow!

Rigtig flot og gennemført side! 

Hvem har hjulpet Jer med webdesignet? Det er godt nok blevet brugervenligt og lige i skabet. 

Held og lykke med projektet :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Kristian. Jeg har endelig fundet mig en webdesigner, der tænker som jeg gør og han har også lavet det nye design på Faktorfobi.

Hvis du vil læse lidt om hvordan siden er strikket sammen, så har jeg skrevet et blog-indlæg om det her. Siden er med split-test og tracking af fejl i Google Analytics (til en fornuftig pris skal jeg sige det selv)

Mange tak for de pæne ord.

Bedste hilsner

Morten

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:

Tak for det, Kristian. Jeg har endelig fundet mig en webdesigner, der tænker som jeg gør og han har også lavet det nye design på Faktorfobi.

Tillykke med din nye side - det ser godt ud :)

Må vist lige høre om din nye webdesigner en dag - han er rigtig dygtig!

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Christina - du siger bare til. Han er lidt hængt op for tiden. Laver tre nye designs til mig - men vi kan godt presse dig ind.

Morten

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Morten Vadskær:
Nå - men det her er ikke noget revolutionerende, men det føles rigtigt at dele på Amino, når jeg har startet noget nyt og det har jeg for nyligt.

Tillykke med den lille ny, og tak fordi du deler dine oplevelser og synspunkter. Det er meget lærerigt.

Anyways, jeg vil mene at teksten på din knap skal være "Få dine data tilbage", idet "data" er pluralis af "datum"

Men du kan jo selvfølgelig splitteste hvilken form der konverterer bedst Wink

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)