Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side med Adsense-indtjening sælges

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt overvældet over antallet af folk, der har henvendt sig via PM. Om det skyldes interesse for køb eller om man blot lige skal tjekke en succesfuld side ud, må tiden så vise Big Smile

Højeste bud lige nu er 2.600 kr

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Føns:

Jeg er helt overvældet over antallet af folk, der har henvendt sig via PM. Om det skyldes interesse for køb eller om man blot lige skal tjekke en succesfuld side ud, må tiden så vise Big Smile

Højeste bud lige nu er 2.600 kr

Vil skyde på at det er interesse, da forholdsvis passiv indkomst er noget mange stræber efter. Men der ér nok også nogen der skal tjekke siden ud, da siden ligger et godt stykke over gennemsnittet, som før skrevet. Normalt siger man jo 10-14 måneders indkomst. Hvilket vil sige at hvis siden de sidste 3 måneder eksempelvis har tjent 750 kroner, så vil gennemsnittet være 250 kroner, og gå for omkring 2500-3500 kroner.

Dog er der mange faktorer der kan ændre dette beløb til det højere, som eksempelvis design, selve indholdet, kvaliteten af indholdet, domænenavnet, fans på facebook osv. osv. osv. :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Vil skyde på at det er interesse, da forholdsvis passiv indkomst er noget mange stræber efter. Men der ér nok også nogen der skal tjekke siden ud, da siden ligger et godt stykke over gennemsnittet, som før skrevet. Normalt siger man jo 10-14 måneders indkomst. Hvilket vil sige at hvis siden de sidste 3 måneder eksempelvis har tjent 750 kroner, så vil gennemsnittet være 250 kroner, og gå for omkring 2500-3500 kroner.

Dog er der mange faktorer der kan ændre dette beløb til det højere, som eksempelvis design, selve indholdet, kvaliteten af indholdet, domænenavnet, fans på facebook osv. osv. osv. :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Den højt satte prisidé har helt sikkert lokket flere til - håber ikke det har afskrækket nogen. Den blev ganske rigtigt sat lidt højt, men jeg skrev samtidig, at der var auktion i gang, hvilket i mit hoved betyder, at siden nok kan erhverves billigere.

Designet er et ganske simpelt Wordpress-tema, kvaliteten svinger fra rigtig god til ... ikke så god, domænenavnet er fint uden at være specielt og hjemmesiden har ingen Facebook-side. Så er det også på plads.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Føns:

Den højt satte prisidé har helt sikkert lokket flere til - håber ikke det har afskrækket nogen. Den blev ganske rigtigt sat lidt højt, men jeg skrev samtidig, at der var auktion i gang, hvilket i mit hoved betyder, at siden nok kan erhverves billigere.

Designet er et ganske simpelt Wordpress-tema, kvaliteten svinger fra rigtig god til ... ikke så god, domænenavnet er fint uden at være specielt og hjemmesiden har ingen Facebook-side. Så er det også på plads.

Yes :-)

Det skulle nu heller ikke menes som negativt, eller andet i den dur, da jeg mener (efter at have set siden), at den nu godt kunne gå for de 5.000 kroner.

Jeg mener hverken at prisen er for høj, men ej heller for lav.

Indlægget var nu blot for at svare på det du skrev, angående høj interesse, så den var ikke direkte møntet på din side, hvilket jeg nok burde have gjort klart :-)

Mht. til auktionen, så har vi samme tankegang der - nemlig at der er mulighed for at den kan erhverves billigere.

Med Venlig Hilsen
Morten - som synes siden er i fin kvalitet.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne PM med URL og Statistik :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig også gerne link og info.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en PM til jer begge.

Højeste bud: 2.700

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

gerne link og info tak

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der er ikke noget som et godt tilbud, vil du sende mig et link også..

Vh. Ole

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mugligt at modtage PB ? :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)